TheDexterTeam Skrevet January 21, 2011 Rapporter Share Skrevet January 21, 2011 Hej,Jeg kan godt finde på nogle ideer selv til at anvendelse af enm wireless nøglering, men kunne godt tænke mig at høre hvad I bruger den til?Er rækkevidden den samme som eks. for wireless tryk?Hilsen Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael1354922260 Besvaret January 21, 2011 Rapporter Share Besvaret January 21, 2011 min ligger stadig i æsken, har ikke fået den programmeret :blush: så forslag er velkommenPS hvor følsom er knapperne når man har den i lommen sammen med nøgler olign. ?min G4S alarm fjernbetjening kommer jeg nemt til at påvirke knapperne på Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael lyngby Besvaret January 21, 2011 Rapporter Share Besvaret January 21, 2011 min hænger fast i bilen, og bruges til tænd af velkomstlys og slukalt hvis jeg skulle have glemt det, hvis jeg kunne finde nogle ekstraudstyrskontakter i bilens desig kunne jeg godt finde på at bruge modulet til indbygning istedet for Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret January 21, 2011 Rapporter Share Besvaret January 21, 2011 Bruger den til sluk alt, hvis vi af en eller anden grund ikke fik ramt knappen på vej ud af døren.Og til tænd alt/velkomst lys, så lyset tænder indenfor, inden vi når døren.Ja, rækkevidden er den samme som wireless tryk, måske endda en anelse bedre.Knapperne er ikke specielt følsomme, dog har jeg lavet det så det kræver dobbelt tryk for mine 2 funktioner. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FWH Besvaret January 23, 2011 Rapporter Share Besvaret January 23, 2011 Hej,Jeg har monteret en i begge vores biler, min hustru kommer altid hjem om natten og derfor har jeg lavet en tænd velkomstlys og rutelys ind til soveværelset, med Timer på, så skal hun ikke tænke på at slukke.Så er der som de øvrige her også sluk altOg slutteligt, en start af hjemmeSIM. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TheDexterTeam
Hej,Jeg kan godt finde på nogle ideer selv til at anvendelse af enm wireless nøglering, men kunne godt tænke mig at høre hvad I bruger den til?Er rækkevidden den samme som eks. for wireless tryk?Hilsen Torben
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts