Torkild Hansen Skrevet January 18, 2011 Rapporter Share Skrevet January 18, 2011 Hej jeg er simpelt hen blevet så trat af at børne smider nøgler væk til huset, så nu vil jeg bare have en automatisk dørlås med tastatur eller en finger toch.er det nogen der kan hjælpe mig.Hilsen Torkild Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 18, 2011 Rapporter Share Besvaret January 18, 2011 Har tidligere købt magnetlås og elslutblik her:http://lavpris-laase.dk/laase-27/elektronisk-aflaasning-110/Idag fåes der jo mange løsninger og systemer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret January 18, 2011 Rapporter Share Besvaret January 18, 2011 Jeg har en helt ny magnetlås liggende, hvis dette kunne have interesse?//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torkild Hansen Besvaret January 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 18, 2011 Hvilken type er det ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret January 18, 2011 Rapporter Share Besvaret January 18, 2011 Kan ikke lige huske det. Men kigger lige i morgen. Du hører nærmere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torkild Hansen Besvaret January 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 18, 2011 jeg har også lige fundet dette sæt http://lavpris-laase.dk/laase-27/elektronisk-aflaasning-110/diverse-elektronisk-198/ct1000-doersaet-2552.htmlser ok ud, ved så bare ikke om det kan bruges det skal jeg lige have undersøgt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret January 19, 2011 Rapporter Share Besvaret January 19, 2011 Hej Det ser fint det sæt der. Den magnetlås jeg har liggende er en ASSA Abloy EL582 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 19, 2011 Rapporter Share Besvaret January 19, 2011 Blot fordi jeg er nysgering er der nogen der har set eller ved om der findes løsninger til døre med 3 punkts lukke/staganglås alá denne:http://lavpris-laase.dk/laase-27/laasekasser-50/fix-laasekasser-stanglaase-59/fix-stanglaas-2150-c470-373.html.Her nytter det jo ikke blot at skifte låsekasse/slutblik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret January 19, 2011 Rapporter Share Besvaret January 19, 2011 Jeg måtte undvære det i min dør, da jeg ikke kunne finde en løsning. Det var endda med hjælpe fra Odense Låsepartner. Men jeg bider det sure æble nu og sætte en alm. 3 punkts lås i min dobbletdør, da jeg ikke kan få den til at lukke helt. Døren benyttes ikke så tit, så den må undvære magnetlåsen ;-(//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torkild Hansen Besvaret January 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 19, 2011 hvad skal den koste ? Torkild Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret January 19, 2011 Rapporter Share Besvaret January 19, 2011 Det ved jeg ikke helt. Jeg har selv givet 2500, så hvad siger du til 2000?den er helt ny og har ikke været monteret før. Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Chr. Besvaret January 20, 2011 Rapporter Share Besvaret January 20, 2011 Halløjsa,Her har I en link til nogle super dørlåse, som ikke behøver nøgler og som kan købes både med kodelås, men sandelig også med touch :-)Vi har selv 3 låse i vores hus - alle model LP-905 og det spiller max. Endvidere kan de bruges til 3 punktslåse :-)Kender flere som bruger Birkegårdens låse - se mere her => BirkegårdenMvh. Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torkild Hansen Besvaret January 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 20, 2011 Hej jeg er ved at finde ud af om den kan bruges til det jeg skal, jeg skal have den koblet til et tastatur, som skal kunde åbne og lukke den. og så skal IHC styre det.samtidig skal den slev låse evt. efter kl 0.30. har hu en FB til det, eller ved du om det kan lade sig gøre ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torkild Hansen Besvaret January 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 20, 2011 de kan vel ikke kobles til IHC vel ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret January 20, 2011 Rapporter Share Besvaret January 20, 2011 Jeg kiggede også på dem da jeg byggede sidste år, men jeg tog alt Ruko smart air koblet direkte på IHC og så den slags magnetlåse som du ved. De kunne nemlig ikke umiddelbart kobles sammen med IHC, men ved ikke om de kan nu.Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torkild Hansen Besvaret January 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 20, 2011 vil det sige at alle brugerer skal bruge kort istedet for nøgle ? eller kan man få en kodelås til det ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Nielsen Besvaret January 21, 2011 Rapporter Share Besvaret January 21, 2011 Hvordan ligger man egentlig ledningen i døren, fra lås til samling/IHC? Leger lidt med tanken om, en dag i den fjerne fremtid, at montere sådan en sjover! Medmindre de opfinder en wireless lås, specielt til mig :-)God weekend drenge og måske piger... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret January 21, 2011 Rapporter Share Besvaret January 21, 2011 Til Torkild. Jeg bruger brikker, for så kan de bare smide dem væk, for så sletter jeg bare nummeret på brikken i softwaren. Ved faktisk ikke om man kan få kodelås, men prøv Ruko´s hjemmeside under Smart AirTil Lars. Jeg har i mine døre til huset fået ledninger indlagt fra vinduesproducenter og monteret karmoverførsel og så her loddet sammen med IHC-kabel og frem til tavlen. I den sidste dør til min nybyggede garage har jeg selv boret igennem hele dørbladet og selv laves karmoverførslen og igen loddet sammen med IHC-kabel og frem til min undertavle i garage.Se for øvrigt min næsten færdige tavle under "vis min tavle"//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Nielsen Besvaret January 21, 2011 Rapporter Share Besvaret January 21, 2011 Okay, tak for det! Så er der lidt mere som skal tænkes ind i byggeprocessen til sin tid... Bare rolig, har allerede luret på din gennemførte tavle. Det er jo et halvdyrt produkt, hvis ikke man har kontakter, desuden lettere pladskrævende. Misundelse er en grim ting ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret January 21, 2011 Rapporter Share Besvaret January 21, 2011 Ja det var dyrt, men hvis man perfektionist, så koster det lidt. Tavlen, montage, dele og dokumentation. 50.000,- :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Nielsen Besvaret January 21, 2011 Rapporter Share Besvaret January 21, 2011 Er jo ikke andet end et hurtigt greb, i bankens lomme :-) men lækker ser den ud! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret January 21, 2011 Rapporter Share Besvaret January 21, 2011 Tak, det har også taget tid. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torkild Hansen Besvaret January 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 30, 2011 Hej Henrik har læst vidre om Ruko smart air, men jeg er stadigvæk til et tastatur og kode, kan man sætte en ledningsforbundet kodetastatur op, også ihc sender til Ruko smart air og der med låser op og låser.tror du det kan lade sig gøre ? torkild Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret January 30, 2011 Rapporter Share Besvaret January 30, 2011 http://saltosystems.com/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torkild Hansen Besvaret February 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 13, 2011 Hej er de koblet til dit IHC ? Hilsen Torkild Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts