Hop til indhold

magnetkontakt skal tænde udelys

Recommended Posts

En "enhed" i installationssiden (venstre) kan i Visual godt kobles paralel til flere FB og dermed styre flere ting. Ligesom FB´r kan kobles sammen og styre hinanden.Alt efter hvor avanceret lysstyring der ska iværksættes vælger du bare en passende FB.Da magnetkontakten normalt er lukket/sluttet og skal tænde ved afbrydelse, vil jeg anbefale en følg/inverter blok FB 1.1.04c imellem kontakten og din normale lysstyringsblok.

Link til kommentar
Del på andre sites

hejjeg vil høre en der er en FB til at få magnetkontakten i hoveddøren til at tænde lyset når den åbnes.
Hvilken FB bruger du til lyset nu? Jeg bruger selv magnetkontakten i fordøren til at tænde lys i entré, hvis der er mørkt udenfor. Det er smart hvis man som jeg har tastatur til alarmen indendørs. Har så lavet timer på den funktion, så det slukker efter valgt tid. Man kan derfor stadig tænde lyset konstant på trykket. Jeg har bare tilføjet det i en eksisternde FB.
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok