Michael Chr. Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Hey,Virker den optimalt til Android 3.x ?/Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2011 Hey' date='Virker den optimalt til Android 3.x ?/Michael[/quote']Hej Michael,Der er ikke nogen som har sagt at den ikke virker, så svaret må være ja :)Mvh Morten michael lyngby 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
R T Besvaret December 2, 2011 Rapporter Share Besvaret December 2, 2011 Hej Morten,Kunne du ikke bruge de tilsendte grafikforslag, eller er du bare blevet overmandet af andet arbejde?:-) RT Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Roar Borgen Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Takker for glimrende app.Hadde det vært mulig å fått favorites som default ved start av appen ved en kommende versjon? michael lyngby 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Den virker ganske fornuftig på medion tablet'det enste ønske ku være automatisk rotation Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Det kunne være godt hvis den ikke stoppede med at opdatere status og tempetur efter skærm lås. så skulle man ikke lukke og åbne hvis man vil se en temp over tid. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret December 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 Den virker ganske fornuftig på medion tablet'det enste ønske ku være automatisk rotationOk, det må jeg lige få set på. Den er ikke designet for tablets, men det er noget som jeg ønsker at se nærmere på.-Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret December 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 Det kunne være godt hvis den ikke stoppede med at opdatere status og tempetur efter skærm lås. så skulle man ikke lukke og åbne hvis man vil se en temp over tid.Det var jeg ikke klar over, hvilken terminal er det du benytter ?Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret December 22, 2011 Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 terminal? min telefon er en HTC wildfire Android-vertion 2.2.1 Min controller er software ver. 2.7.132 hardware 6.1 hvis det hjælper nåde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Evers Besvaret December 11, 2013 Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 Hej. Ved godt det er 2 år siden denne tråd har været aktiv. Men har luge et spørgsmål. Kan det være rigtigt at jeg ikke kan se mine fortrådet unidimmere? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret December 11, 2013 Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 Hej. Ved godt det er 2 år siden denne tråd har været aktiv. Men har luge et spørgsmål. Kan det være rigtigt at jeg ikke kan se mine fortrådet unidimmere?Ja.Disse kan kun betjenes via trykket (Og trykket i remote...). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Evers Besvaret December 11, 2013 Rapporter Share Besvaret December 11, 2013 Okay. Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts