JanneSjo Besvaret April 4, 2011 Rapporter Share Besvaret April 4, 2011 Hejnågra frågor:1) min 8 knappars brytare har ingen beskrivning vid resp knapp går det att åtgärda eller beror det på hur IHC är uppbyggt?2) för mina 3 knappars brytare så visas bara 2 knappar den 3:e knappen går inte att komma åt - går det att fixa på något sätt?3) status för mina uttag visas - men status för dimmern på/av visas inte - går det att fixa? har samma problem i SceneView. använder dimmer multi uni 3004) jag skapade ett nytt rum som jag kallade ¨vån 1 gemensamt där jag la in "dummy" uttag/fönsterlampor från flera rum på nedervåningen (resp uttag finns också i resp rum med koppling i IHC till utgång). jag la också in en funktion "1.1.01.a växla tänd släck" som jag kopplade till uttagen. Detta funkar bra. jag la också in en dummy knapp "Tryckknapp 2-pol" som jag kopplade till tänd resp släck i funktionen - men jag kopplade inte knappen till någon ingång.Knappen funkar tända och släcka men statusen på uttagen uppdateras inte - vad kan det bero på? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2011 Hejnågra frågor:1) min 8 knappars brytare har ingen beskrivning vid resp knapp går det att åtgärda eller beror det på hur IHC är uppbyggt?2) för mina 3 knappars brytare så visas bara 2 knappar den 3:e knappen går inte att komma åt - går det att fixa på något sätt?3) status för mina uttag visas - men status för dimmern på/av visas inte - går det att fixa? har samma problem i SceneView. använder dimmer multi uni 3004) jag skapade ett nytt rum som jag kallade ¨vån 1 gemensamt där jag la in "dummy" uttag/fönsterlampor från flera rum på nedervåningen (resp uttag finns också i resp rum med koppling i IHC till utgång). jag la också in en funktion "1.1.01.a växla tänd släck" som jag kopplade till uttagen. Detta funkar bra. jag la också in en dummy knapp "Tryckknapp 2-pol" som jag kopplade till tänd resp släck i funktionen - men jag kopplade inte knappen till någon ingång.Knappen funkar tända och släcka men statusen på uttagen uppdateras inte - vad kan det bero på?Hej JanneSjo,Tak for din feedback.Du må meget gerne sende din projektfil (.VIS) til ihc@striboldt.com, så skal jeg se nærmere på 8 og 3 tryk problemet.Dimmer multi uni 300 er p.t. ikke supporteret i IRemote Viewer, da det vil kræve lidt mere integration.Punkt 4 skal jeg også gerne se nærmere på hvis du sender mig din projektfil.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JanneSjo Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Hejok jag ska maila min vis fil.märkte idag att utelampan vid dörren (V1 ute framsida i min VIS fil) var släckt i Iremote samtidigt som eluttaget indikerade tänt i Iremote (de har samma utgång 10.02 så de släcks /tänds fysiskt samtidigt) använder växla på ena brytaren och tänd /släck på andra - vet inte om det spelar roll, Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1354922243 Besvaret April 11, 2011 Rapporter Share Besvaret April 11, 2011 HejSom til de andre sprog .NET og PHP, så er det et super stykke arbejde Jeg mangler dog en ”favorit” muligheden, da det er de samme 5 ting jeg styre via min mobil (eller endnu bedre mulighed for at skjule nogle af mine kontakter) og jeg derved kan undgå at skulle scrolle gennem mange ligegyldige funktioner, som jeg aldrig kommer til at bruge.Overvejer du at frigive noget af koden, så man selv kan lave små apps, ala det IHCTestApp U2PIA har lavet til .NET. (Din lille app skulle jo nødig sidestilles med LK’s lukkethed )Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JanneSjo Besvaret April 16, 2011 Rapporter Share Besvaret April 16, 2011 favorit är intressant - jag har försökt göra detta i min projektfil med att dubblera det jag vill styra i ett "dummyrum" - har dock fått lite konstiga fel som kan bero på min projekt programmering och växling resp till/från. Men förutom det är det enkelt att i projektfilen skapa ett rum högst upp där man lägger de viktigaste styrningarna. och då funkar appen direkt idag.Men i framtiden vore det intressant att kunna välja favoriter direkt i appen så att man slipper justera projektfilen, Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Schack Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Er der ikke nogen der har en youtube video eller billeder, hvor man kan se lidt denne app?? Ser vildt spændene ud..MvhThomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Schack Besvaret April 17, 2011 Rapporter Share Besvaret April 17, 2011 Er der ikke nogen der har en youtube video eller billeder, hvor man kan se lidt om denne app?? Ser vildt spændene ud..MvhThomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 18, 2011 Rapporter Share Besvaret April 18, 2011 Næ men du kan hente den første "free" udgave og prøve inden du køber.https://market.android.com/details?id=ms.ihc.control&feature=search_resultDer er et par skærmbillder mere på "den store"https://market.android.com/details?id=ms.ihc.control.viewer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Jeg har nu forsøgt med alle mulige og umulige måder at skrive min ipaddresse i LANhost, men lige meget hvad jeg gør skriver den bare illegal character in host name...Hvad gør jeg ?? forkert... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Johansson Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Kan det vara att du skriver in komma istället för punkt i ipadressen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret April 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Jeg har nu forsøgt med alle mulige og umulige måder at skrive min ipaddresse i LANhost' date=' men lige meget hvad jeg gør skriver den bare illegal character in host name...Hvad gør jeg ?? forkert...[/quote']Bruger du gratis eller betalingsversionen ? Der er nemlig en bug i gratisversionen som betyder at den gemmer det første du har indtastet i LANHost (uanset om du ændre det til noget andet). Bruger du betalings-app'en (IRemote Viewer), så vil jeg foreslå dette samme som Pidde.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Hej,Jeg ville lige teste gratis versionen og løb så ind i problemet. Jeg har brugt . . . så jeg må vel bare købe den app og få det op at køre !!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 ud over at betalingsversionen er langt bedre så er det bare at afinstallere og så instalere igen og indtaste dedt rigtige igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Nu er den så købt, og virker super !!!Kan man få knapperne til at vise deres status via WAN forbindelsen, for hos mig er det kun på LAN det virker ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret April 28, 2011 Rapporter Share Besvaret April 28, 2011 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret May 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 7, 2011 Nu er den så købt' date=' og virker super !!!Kan man få knapperne til at vise deres status via WAN forbindelsen, for hos mig er det kun på LAN det virker ?[/quote']Hvis du har en IHC controller med Viewer så virker det også via WAN forbindelse (jeg har ikke hørt om andre som har haft problemer med dette).Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret May 9, 2011 Rapporter Share Besvaret May 9, 2011 Du har helt ret, men de første gange jeg prøvede ville den ikke vise status på knapperne, men nu kører det super fint.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mjmjmj Besvaret May 12, 2011 Rapporter Share Besvaret May 12, 2011 Min telefon er registreret i England, og jeg kan ikke d-l fuld version. Hvad kan jeg gøre ?Intet problem med at betale !På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret May 19, 2011 Rapporter Share Besvaret May 19, 2011 App'en virker slet ikke på min HTC Desire Z, men virker fint på min æble pade... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Madsen Besvaret June 8, 2011 Rapporter Share Besvaret June 8, 2011 Hej Morten.. Jeg har den købte version og jeg kan heller ikke på den til at virke på WAN men Lan virker fint. Har du en ide til hvad jeg gør forkert? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Schack Besvaret June 12, 2011 Rapporter Share Besvaret June 12, 2011 Har lidt problemer med at få programmet hentede ned til min iPhone. Er det bare mig der ikke er teknisk nok eller kan det ikke køre på et appel produkt? Håber nogen kan hjælp min med problemet? Eller det måske kunne sælges i AppStore på iTunes.MvhThomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 12, 2011 Rapporter Share Besvaret June 12, 2011 Det virker ikke på en Apple Iphone.App´n er udviklet til at skulle afvikles på en Android platform.Du må nøjes med LK´s program som du kan finde i Apples AppStore. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jim Hansen Besvaret August 3, 2011 Rapporter Share Besvaret August 3, 2011 Heijeg kjøpte app`n idag og la den inn på min Desire Z etter restart av telefon og rett bruker konto mot kontroller virket alt som det skulle. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jim Hansen Besvaret August 3, 2011 Rapporter Share Besvaret August 3, 2011 HeiMortenDu har kommet med en fin App. takker for den.er det kun wan ip som virker eller kan jeg bruke url adresse? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts