Kvade Besvaret January 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 26, 2011 Min fejler ved login hver gang hvor jeg får "loginFailedDueToConnectionRestrictions" - min IHC sidder lige pt. kun på internt net så du kan ikke teste på det' date=' beklager. Men hvis du gider at lave en apk hvor du bruger "treeview" istedet for sceneview så vil jeg gerne teste det. Det virker ikke med sceneview. (som er fusket ud i den uden visual viewer - jeg tror dog man kan tænde for det hvis man kan få fusket det ind i firmwaren).[/quote']Arhh ok, jeg prøver i aften at smidde en version på med treeview i stedet for.-Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret January 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 26, 2011 Så er der lagt en ny version på Market som logger ind som treeview - virker den hos dig nu Mikkel? Derudover fandt jeg en fejl som relaterer sig til ældre firmware versioner, så der er en chance for at det nu også virker for dig abildg (jeg krydser fingre).Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret January 26, 2011 Rapporter Share Besvaret January 26, 2011 Derudover fandt jeg en fejl som relaterer sig til ældre firmware versioner' date=' så der er en chance for at det nu også virker for dig abildg (jeg krydser fingre).[/quote']Stor ros! Der er ikke et øje tørt! Flot arbejde. Nu sparer jeg turen på loftet!! :whistle: Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kenneth madsen Besvaret January 26, 2011 Rapporter Share Besvaret January 26, 2011 Super flot arbejde virkede første gang mangler kun lige at kunne se om udgange er on eller off Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 27, 2011 Rapporter Share Besvaret January 27, 2011 Så virker det også hos mig!Super... Jeg arbejder nok videre på min platform - jeg har en plan om at tilbyde en Android app som bare reelt er en browser wrapper for at undgå browser toolbar med mere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret January 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 27, 2011 Så virker det også hos mig!Super... Jeg arbejder nok videre på min platform - jeg har en plan om at tilbyde en Android app som bare reelt er en browser wrapper for at undgå browser toolbar med mereJo flere alernativer, des bedre er det IMO. De henvender sig desuden også til 2 forskellige segmenter. Btw. har fundet ud af at treeview kun tillader connections fra LAN (og ikke via WAN). Jeg får derfor lige lavet en rettelse som bruger sceneview ved WAN connection. P.t. får man connectionRestriction når man connecter til WAN interfacet.Men det giver jo ikke problemer i forhold til dit project, da serveren må forventes at kunne tilgå controlleren via LAN ip ;)Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 28, 2011 Rapporter Share Besvaret January 28, 2011 Så virker det også hos mig!Super... Jeg arbejder nok videre på min platform - jeg har en plan om at tilbyde en Android app som bare reelt er en browser wrapper for at undgå browser toolbar med mereJo flere alernativer' date=' des bedre er det IMO. De henvender sig desuden også til 2 forskellige segmenter. Btw. har fundet ud af at treeview kun tillader connections fra LAN (og ikke via WAN). Jeg får derfor lige lavet en rettelse som bruger sceneview ved WAN connection. P.t. får man connectionRestriction når man connecter til WAN interfacet.Men det giver jo ikke problemer i forhold til dit project' date=' da serveren må forventes at kunne tilgå controlleren via LAN ip ;)Mvh Morten[/quote'']Jeg laver nok sådan at mit prøver først med admin også treeview Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret January 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 29, 2011 IRemote Viewer er nu på Android Market. Der er optimeret på responsetid, samt tilføjet aflæsning af Runtime values (dvs. se status på output resourcer) + temperatur sensor aflæsning. Eneste catch er dog at det koster 29,- (inkl moms) Men hustruen har vel også lidt at sige :PMvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 30, 2011 Rapporter Share Besvaret January 30, 2011 Fair nok.Har endnu ikke købt/betalt for en android app. og spørger derfor om man skal betale kr. 29,- påny hver gang der kommer en opgradering/ny version ?Eller er opgradering inclusiv og "gratis" ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret January 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 30, 2011 Hej Lars,Rigtigt godt spørgsmål. De 29 kr er inkl. fremtidige opgraderinger, hvor jeg bla. forventer at få dimmerstyring, langt tryk, autologin + fejlrettelse, manglende runtime values (for diverse resourcer). Mao. så længe at jeg kan implementere fremtidige features inden for et fornuftigt tidsforbrug, så kommer det med som en del af de 29 kr.Der har desuden været forespørgsler på en widget også... det forventer jeg dog vil ligge udover - men nu må vi se.. det er endnu ikke noget jeg har gravet videre i og fokus ligger som sagt på IRemote Viewer app'en.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret February 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2011 Nogen som er bekendt med følgende dataline produkt:product_identifier="_0x2102" ?Den driller desværre lidt eftersom det ser ud til at den både kan være en 6 tryk input men også 12 (ihvertfald i Belgien) ?Kigger jeg i mine produkter fra LK, så skulle det være et 4-tast tryk.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret February 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 5, 2011 Så er IRemote Viewer Beta 1.2 nu lagt på Market. Den nye version åbner op for styring af wireless dimmere samt autologin, så man ikke behøves vælge locations hver gang programmet startes.Kom endelig med feedback.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret February 5, 2011 Rapporter Share Besvaret February 5, 2011 temperatur sensoren er sat til gulvtemperatur er det fast eller er nogen måde man kan bestemme detmvh michael l Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret February 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 6, 2011 temperatur sensoren er sat til gulvtemperatur er det fast eller er nogen måde man kan bestemme detmvh michael lHej Michael,Hvis det er noget som står i projektfilen, så burde jeg fint kunne udlæse det rette. Jeg tjekker lige op på det.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret February 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 6, 2011 Hej Michael,Jeg har kigget lidt i nogle projektfiler og kan kun se at der er tale om en Rum og Gulv temperatur sensor. Skriver IRemote ikke værdi'erne ud for både rum og gulv ?Jeg har muligvis ikke forstået hvad du mener.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret February 6, 2011 Rapporter Share Besvaret February 6, 2011 den skriver kun en værdi og nogle gange kun en masse tal, jeg kan se på værdien at det passer med gulv værdien, eks i min elko føler i stuen er der ikke tilslyttet gulvføler værdien der står er 0,0mvh michael lyngby Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret February 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2011 Jeg forsøger lige sætte maks 1 decimal på temperaturen, så må vi se om det ikke hjælper.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret February 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2011 1.22 er lagt på market nu. Ser det bedre/værre ud nu ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Evers Besvaret February 8, 2011 Rapporter Share Besvaret February 8, 2011 Hej.Jeg kan ikke oprette forbindelse til mit projekt.Er dog lidt i tvivl om det måske er fordi jeg skriver de forkert login oplysninger.I LAN Host skriver jeg min IP, fundet vis myip.dkI WAN Host skriver jeg min interne IP + port, 192.168.2.205:4455Username og password skriver jeg selvfølgelig hvad der skal stå.Når jeg prøver at logge på siger programmet: Login Failed: SocketTimeoutHar prøvet både med og uden flueben i Connect using WAN only, men med samme resultat.Hvad er det jeg gør forkert? er det noget med ip adresserne?Bruger dog kun version 1.1, kan ikke lige se 1.22 i markedPer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kvade Besvaret February 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2011 Hej.Jeg kan ikke oprette forbindelse til mit projekt.Er dog lidt i tvivl om det måske er fordi jeg skriver de forkert login oplysninger.I LAN Host skriver jeg min IP' date=' fundet vis myip.dkI WAN Host skriver jeg min interne IP + port, 192.168.2.205:4455Username og password skriver jeg selvfølgelig hvad der skal stå.Når jeg prøver at logge på siger programmet: Login Failed: SocketTimeoutHar prøvet både med og uden flueben i Connect using WAN only, men med samme resultat.Hvad er det jeg gør forkert? er det noget med ip adresserne?Bruger dog kun version 1.1, kan ikke lige se 1.22 i markedPer[/quote']Hej Per,Du har fået byttet op på IP'erne . LAN IP'en er din private interne IP: 192.168.2.205 og WAN IP'en er den du finder på myip.dk. Du skal ikke angive port på LAN IP, eftersom den default logger ind via https (TCP 443).Portangivelse på WAN IP'en er kun nødvendigt hvis du også køre med port mapning... dvs. hvis du beder router om at lave 192.168.2.204:443 om til WANIP:4455, ellers vil en normal port forwarding blot være én til én. Prøv først uden check i "Connect using WAN only', så den blot connecter til din LAN IP.Version 1.22 er den fulde version (betalingsudgaven til 29 kr), hvor du kan se status på dine output resourcer/temp sensor samt dimmerstyring.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret February 8, 2011 Rapporter Share Besvaret February 8, 2011 dejligt med begge temperaturer, havde lige lidt start problemer men efter en reload går den ikke i stå men temperaturen på min elko føler stå begge til 0,0 har dog ikke gulvføler på den men rum temp var da rar at havemvh michael l Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Evers Besvaret February 9, 2011 Rapporter Share Besvaret February 9, 2011 Hej Per,Du har fået byttet op på IP'erne . LAN IP'en er din private interne IP: 192.168.2.205 og WAN IP'en er den du finder på myip.dk. Du skal ikke angive port på LAN IP, eftersom den default logger ind via https (TCP 443).Portangivelse på WAN IP'en er kun nødvendigt hvis du også køre med port mapning... dvs. hvis du beder router om at lave 192.168.2.204:443 om til WANIP:4455, ellers vil en normal port forwarding blot være én til én. Prøv først uden check i "Connect using WAN only', så den blot connecter til din LAN IP.Version 1.22 er den fulde version (betalingsudgaven til 29 kr), hvor du kan se status på dine output resourcer/temp sensor samt dimmerstyring.Mvh Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret February 9, 2011 Rapporter Share Besvaret February 9, 2011 hej Morten elko-føleren gir stadig væk ikke nogen temp, jeg har downloaded den sidste version og den fryser en gang imellem, jeg ved ikke om det kun er mig der har disse problemer, men ellers supert arbejde fra din sidemvh Michael L Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst PeterJh18 Besvaret February 9, 2011 Rapporter Share Besvaret February 9, 2011 Det virker fint med LKs egne temperaturfølere. Rum temp i venstre side og gulv temp i højre. Men ja, det kunne være fint, hvis man kunne filtrere gulv temp fra i de rum, hvor man ikke har det.Hvordan sætter man referencetemperaturen? Værdien er gemt i en funktionsblok (eksempelvis 5.1.05 Simpel Varmestyring), men kan måske linkes til noget brugerdefineret input?Er du i øvrigt kommet videre med understøttelse af Magnetkontakter?Jeg har en Mobil stikkontakt dimmer - har du planer om at understøtte den?Mvh PeterAndroid 2.2 på Desire - IRemote Viewer Beta 1.24 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst PeterJh18 Besvaret February 9, 2011 Rapporter Share Besvaret February 9, 2011 Skal man reloade projektet, hvis temperaturen ændre sig? Eller hvordan/hvor ofte opdaterer du? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts