MoellerClaus Skrevet January 5, 2011 Rapporter Share Skrevet January 5, 2011 Jeg sidder i IHC visual 1.32 med et netop indlæst projekt og kan ikke udskrive dokumentation. Der sker ikke noget browser kommer ikke frem.Laver jeg derimod et nyt tomt projekt kommer rapporten frem.Er det kun hos mig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 5, 2011 Rapporter Share Besvaret January 5, 2011 Prøv at vedhæfte projektet. Så kan vi andre kan prøve om det er selve projektet det er galt med eller noget med din controller/PC/browser. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MoellerClaus Besvaret January 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 5, 2011 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 5, 2011 Rapporter Share Besvaret January 5, 2011 Umiddelbart kunne jeg heller ikke og oplevede det samme som dig.Så gemte jeg den under nyt navn og prøvede igen. Vupti så virkede det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MoellerClaus Besvaret January 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 7, 2011 Cool tak for hjælpenHar så prøvet det samme her hos mig men uden held. En grund mere til at opgradere til ny controller og der med ny software.Da jeg hentede programmet fra controlleren gjorde softwaren mig opmærksom på at der fandtes en nyere firmware. Jeg har nu rettet programmet og ville uploade, men er ikke sikker på at det er en god ide? Og skifte firmware betyder jo nulstilling af programmet i controlleren. Hvad er din anbefaling? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MoellerClaus
Jeg sidder i IHC visual 1.32 med et netop indlæst projekt og kan ikke udskrive dokumentation. Der sker ikke noget browser kommer ikke frem.Laver jeg derimod et nyt tomt projekt kommer rapporten frem.Er det kun hos mig?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts