jon viderø Skrevet January 3, 2011 Rapporter Share Skrevet January 3, 2011 HejJeg kan se at det kræver en analog telefon linie for at kunne få alarmen til at ringe op til min mobil via voice modemet, jeg har tdc ip-telefoni, hvilke muligheder er der såmvhJon Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 3, 2011 Rapporter Share Besvaret January 3, 2011 Selvom du har IP telefoni har din ATA boks (router eller lign.) formentlig en RJ11 port eller to hvortil der kan kobles ganske almindelige telefoner.Hertil tilslutter du modemmet. Det burde virke, men der er nogle IP telefoni udbydere der ikke har helt styr på deres voice kvalitet som gør at modem, fax og datatrafik ikke altid virker. De siger derfor bare generelt at det kan man ikke - så er de ovre problemet med at nogen kan få det til at virke og andre ikke kan. Men rent teknisk kan det godt lade sig gøre. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
jon viderø Besvaret January 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2011 Tak for svar, du ved tilfældigvis ikke, om nogle har fået det til at virke med TDC som udbyder Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 3, 2011 Rapporter Share Besvaret January 3, 2011 Det kan jeg ikke huske, men prøv at søg på "modem" her i forummet.Der har været et par indlæg herom.Har desværre ikke selv modem - men dog TDC Ip telefoni. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts