Henrik_BS Skrevet December 23, 2010 Rapporter Share Skrevet December 23, 2010 HejJeg har lavet en styring af lys med kalender og ur. Det ser ud til at virke i simulering, men ikke når jeg har sendt det til controlleren.Er der nogen der har en ide hvad der kan være galt ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FWH Besvaret December 23, 2010 Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Hej,For mig har det virket bare ved at uploade et tomt prg. og så bagefter det egentlige prg. når jeg har haft det problem.. Prøv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik_BS Besvaret December 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2010 Det ser ud til at virke. Tak for det og god jul Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik_BS
HejJeg har lavet en styring af lys med kalender og ur. Det ser ud til at virke i simulering, men ikke når jeg har sendt det til controlleren.Er der nogen der har en ide hvad der kan være galt ??
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts