Szafranski Skrevet December 15, 2010 Rapporter Share Skrevet December 15, 2010 Jeg er stadig helt grøn hvad angår ihc, men er så småt ved at finde ud af hvordan man sætter de forskellige ting sammen i visual.Da jeg stadig er ved at bygge om og min 1. sal står rå endnu, så har jeg tænkt på at få sat pir op i badeværelset, så den tænder lys, starter ventilator efter et bestemt antal min også tænkte jeg om man ikke også kunne sætte en stereo forstærker til, sådan så mine lofthøjtalere/forstærker starter ved bevægelse og alle ting så slukke ved tryk.Dette er bare et spørgsmål om det ikke kunne lade sig gøre? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Alt kan lade sig gøre, hvis man har viljen og midlerne :woohoo: Din forespørgsel er ikke umiddelbart nogen problem, du skal jo bare have en stikkontakt til at tænde og slukke sammen med dit lys.PS: husk at vælge rigtig kategori, når du opretter nye spørgsmål! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret December 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Jamen ved at jeg er ny, var jeg i tvivl om hvilken kategori jeg sku smide den i. Beklager :)og ja tænkte selv over løsningen efterfølgende Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts