Michael Jonassen Skrevet July 11, 2007 Rapporter Share Skrevet July 11, 2007 Jeg er meget ny i IHC, og vil gerne have lavet sådan at: når jeg taster koden på alarmtastaturet og alarmen går fra, så skal lyset i bryggers tænde, HVIS skumringssensoren siger det er mørkt. Hvordan får jeg lavet sådan et program? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 19, 2007 Rapporter Share Besvaret July 19, 2007 det kræver en længere forklaring, og mine fingere ville blive ret slidt.jeg skal prøve at finde tid til at lave et program som viser det til dig.men hav lidt tålmodighed, jeg holder ferie og fruen vil i ikea Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 22, 2007 Rapporter Share Besvaret July 22, 2007 kan ikke lige uploade filen.har lagt den på nettet.ved ikke om man må her på siden, men heres goes.http://files-upload.com/389450/IHC-User.zip.htmlIndlægget redigeret: thomasbl, den: 2007/07/22 18:39 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Jonassen
Jeg er meget ny i IHC, og vil gerne have lavet sådan at: når jeg taster koden på alarmtastaturet og alarmen går fra, så skal lyset i bryggers tænde, HVIS skumringssensoren siger det er mørkt. Hvordan får jeg lavet sådan et program?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts