Tommy1354922286 Skrevet December 3, 2010 Rapporter Share Skrevet December 3, 2010 Hej Er der nogen der kan hjælpe mig?Jeg vil gerne have ændret udgangs logikken på en OR blok, således at hvis 1 af indgangene går ON så slukker udgangen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FWH Besvaret December 3, 2010 Rapporter Share Besvaret December 3, 2010 Hej,Prøv med FB 1.1.04c Følg/Invertering . Det er vist lige den du skal bruge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tommy1354922286 Besvaret December 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 5, 2010 Det er korrekt at den gør det, men hvis det kun er nogle af betingelserne der skal ændres, så ville det være en fordel at man kun ændre det for den enkelte indgang Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Så har du formuleret dit spørgsmål forkert.Du kan måske tilføje en logik blok på de pågældende indgange for at opnå det ønskede effekt, ellers prøv at rette i selve programblokken.Prøv evt. at oploade dit program og beskriv nærmere hvad det er du ønsker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Tommy1354922286
Hej Er der nogen der kan hjælpe mig?Jeg vil gerne have ændret udgangs logikken på en OR blok, således at hvis 1 af indgangene går ON så slukker udgangen.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts