Peter Schefe Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Hej,Jeg kan ikke få mit loftlys ved sofa til at virke.Er der en venlig sjæl der kan se om det er programmeret forkert?Det er Stue > Tast 6 > Øverst venstre.Den skulle gerne tænde og slukke Lampeudtag (Ø80 i loft - sofaafd) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Schefe Besvaret November 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2010 Ups.. inden I bruger for meget tid på det.Jeg ville lige teste de nye lamper ved, at sætte et stik på dem og så sætte dem i stikkontakten. De virkede selvfølgelig ikke! Det er nogle PH 2/1 pendler. Er det ikke underligt at de begge ikke virker? De er helt nye.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Jo. Så bliver man helt :evil: når lige meget hvad man prøver så virker det ikke. Har du checket om lyskilden virker ? Eller at fatningen i bunden får ordentlig kontakt ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Benny Jensen Besvaret November 30, 2010 Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Har personligt dårligt erfaring med fatningen i en PH3.2 bordlampe. Fatningen kunne ikke "fange" pæren i bunden. Har rettet den op flere gange og overvejet helt at skifte fatningen ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Schefe Besvaret November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 30, 2010 Ingen kontakt i fatningen Thx Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Schefe
Hej,Jeg kan ikke få mit loftlys ved sofa til at virke.Er der en venlig sjæl der kan se om det er programmeret forkert?Det er Stue > Tast 6 > Øverst venstre.Den skulle gerne tænde og slukke Lampeudtag (Ø80 i loft - sofaafd)
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts