Due78 Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Søger lidt hjælp til hvilken funktions blok jeg skal bruge for styrer en wireless uni dimmer med et 4tryk?Skal være igemmen controller og ikke bare så de linkes sammen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jimmi Besvaret November 27, 2010 Rapporter Share Besvaret November 27, 2010 Forkert sektion. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Et godt bud ville være at bruge blok: 1.2.03.d. Trådløs dimmer 1 og 2 tastbetjent Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Due78 Besvaret November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 ja det troede jeg også, men det kan jeg ikke få til at virke:angry: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret November 28, 2010 Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 Har du forbrug/en lampe på din dæmper? Det er nødvendigt for at teste funktionalitet. Det forvirrede også mig til at begynde med.Ellers kan du logge ind i Serviceview og se om du kan tænde lyset, og se aktivitet, når du trykker på knapperne. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Due78 Besvaret November 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2010 ok det prøver jeg lige.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts