Steen Schmidt Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Jeg har igen en dimmer 300 UNI der selv skruer op og ned for lyset. Jeg har fået skifte 2 af den slags før, er der andre der kender til problemer med dem. (Er 4 år gammel) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 daniel pedersen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Jeg har tit oplevet dette på de billige herstal "touch" lysdæmpere, men det er en helt anden sag.Hvilken type belastning har du siddende på dem? Nu er jeg ikke helt klar over om den omtalte lysdæmper har en hardlock af belastningstypen(på de "gamle" uni400 var der en jumper, hvis ja, hvad er den stillet til?)Disse "Uni" lysdæmpere kan ofte have problemer med at finde ud af om de skal for eller bagkantsdæmpe, og resultatet kan være at de opfører sig uberegneligt.Med venlig hilsenDaniel Thenning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Gravesen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Havde for 1 år siden en der var stykke det startede også med at den skruede op og ned og til sidst kunne den ikke slukke. Jeg havde 3 stk. 300 UNI dæmper monteret i min tavle, men fik dem byttet til 3 nye 400 UNI IHC/SA dæmper uden problemer af LK. Det foregik dog igennem Lemvigh-muller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Steen Schmidt Besvaret December 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Jeg har 230V gløde pære på dem, den ene 3 x 40w den anden 2x 15w halogen 230v.Jeg har fået byttet en. Men nu er der gået 2 mere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 daniel pedersen Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Nu kan jeg ikke finde datablad for den angivne uni300, men jeg bemærker at du har 30w total på den ene dæmper, er du opmærksom på minimumsbelastningen på dæmperen?Det lyder meget mærkeligt, hvad melder LK ud, har de nogle produktionsfejl på dine serienumre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Jeg har igen en dimmer 300 UNI der selv skruer op og ned for lyset. Jeg har fået skifte 2 af den slags før' date=' er der andre der kender til problemer med dem. (Er 4 år gammel)[/quote']Jeg har haft ialt 7 UNI dimmere der er gået døde, 3 af dem gik der ild i. Nu har jeg Wireless dimmere monteret i Kabbelkanal. Fungerer fint Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Gravesen Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 Sidste chance for ombytning af 300 UNI lysdæmper er 1/1-2011http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/nyheder/nyheder/udskiftning-unidimmer-garanti.page? Steen Schmidt 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Steen Schmidt
Jeg har igen en dimmer 300 UNI der selv skruer op og ned for lyset. Jeg har fået skifte 2 af den slags før, er der andre der kender til problemer med dem. (Er 4 år gammel)
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts