Hop til indhold

IHC og universal fjernbetjening fra Logitech

Share

Recommended Posts

Hej Allesammen. Jeg er lidt på bar bund med dette projekt. Jeg har en programmere bar fjernbetjening fra Logitech (525) som styrer hele hjemme biografen, men er der nogen der ved om det på en eller anden måde kan lade sig gøre at programmere noget IHC ind over den eller kender til et andet løsningsforslag. Tak på forhånd :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har forsøgt at programmere min Logitech 555 i MEGET lang tid, og har haft al mulig hjælp fra Logitechs hotline - men desværre uden positivt resultat. (Måske kunne jeg få den til at styre AF OG TIL - og det er jo ikke holdbart).:( Jeg har også forsøgt at få den til at lære koderne fra en original IR-fjernbetjening uden held.Min anbefaling: brug ikke tid til at få IR-koder/læring til din Logitech.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm... Havde selv problemet da jeg fik min logitech 890 fjernbetjening, med efter en mail til supporten, gennem deres online program, virkeder det helt super!Har du/i prøvet at skrive produkt nummer på ir modtageren til dem?Mht. modtagelse af signalet, skal det også lige siges at jeg bruger en 'extender' (tror jeg den bliver kaldt) Den er klæbet direkte på ihc's ir modtager, og modtager signalet, fra fjernbetjeningen, trådløst...

Link til kommentar
Del på andre sites

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Er det kun via en IHC IR modtager man kan styre IHCen med en Logitech fjernbetjening??? Kan en Logitech (fx. ONE) ikke styre IHC wireless med RF (Radio) signaler???
Nej' date=' det virker ikke sammen. Mig bekendt kun sammen med LK B&o ir modtager.[/quote']Jeg har heller ikke hørt om RF baseret udstyr (af nogen som helst art) der kan tale/anvendes direkte sammen med LK´s wireless.
Link til kommentar
Del på andre sites

• 6 months later...
  • 3 months later...
 Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok