ok-IHC-user Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Hej Allesammen. Jeg er lidt på bar bund med dette projekt. Jeg har en programmere bar fjernbetjening fra Logitech (525) som styrer hele hjemme biografen, men er der nogen der ved om det på en eller anden måde kan lade sig gøre at programmere noget IHC ind over den eller kender til et andet løsningsforslag. Tak på forhånd Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Jeg har forsøgt at programmere min Logitech 555 i MEGET lang tid, og har haft al mulig hjælp fra Logitechs hotline - men desværre uden positivt resultat. (Måske kunne jeg få den til at styre AF OG TIL - og det er jo ikke holdbart). Jeg har også forsøgt at få den til at lære koderne fra en original IR-fjernbetjening uden held.Min anbefaling: brug ikke tid til at få IR-koder/læring til din Logitech. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ok-IHC-user Besvaret November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Øv øv. Må lige se om der kan trylles noget andet på en eller anden måde. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Hmm... Havde selv problemet da jeg fik min logitech 890 fjernbetjening, med efter en mail til supporten, gennem deres online program, virkeder det helt super!Har du/i prøvet at skrive produkt nummer på ir modtageren til dem?Mht. modtagelse af signalet, skal det også lige siges at jeg bruger en 'extender' (tror jeg den bliver kaldt) Den er klæbet direkte på ihc's ir modtager, og modtager signalet, fra fjernbetjeningen, trådløst... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Jeg har tidligere haft held med at bruge B&O ir signaler, men det kræver selvfølgelig at dine ir modtagere er kompatible med B&O. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Philips Pronto fjernbetjening burde kunne sættes op til at virke, som det du efterspørger Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Desværre ophører Philips snart med deres Pronto produkter, så det er måske ikke så smart at investere i nogle af deres Pronto produkter.Link til pressemeddelelse Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret December 15, 2010 Rapporter Share Besvaret December 15, 2010 Undskyld, men er det så ikke netop nu man skal købe den. Hvad sku det betyde at den udgik. Hvis man købte den. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Specht Besvaret January 2, 2011 Rapporter Share Besvaret January 2, 2011 Er det kun via en IHC IR modtager man kan styre IHCen med en Logitech fjernbetjening??? Kan en Logitech (fx. ONE) ikke styre IHC wireless med RF (Radio) signaler??? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret January 2, 2011 Rapporter Share Besvaret January 2, 2011 Er det kun via en IHC IR modtager man kan styre IHCen med en Logitech fjernbetjening??? Kan en Logitech (fx. ONE) ikke styre IHC wireless med RF (Radio) signaler???Nej, det virker ikke sammen. Mig bekendt kun sammen med LK B&o ir modtager. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret January 2, 2011 Rapporter Share Besvaret January 2, 2011 Behøver ikke være B&O's, men er kun via ir det virker...Her selv én og det virker super godt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 2, 2011 Rapporter Share Besvaret January 2, 2011 Er det kun via en IHC IR modtager man kan styre IHCen med en Logitech fjernbetjening??? Kan en Logitech (fx. ONE) ikke styre IHC wireless med RF (Radio) signaler???Nej' date=' det virker ikke sammen. Mig bekendt kun sammen med LK B&o ir modtager.[/quote']Jeg har heller ikke hørt om RF baseret udstyr (af nogen som helst art) der kan tale/anvendes direkte sammen med LK´s wireless. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Hygum Besvaret July 11, 2011 Rapporter Share Besvaret July 11, 2011 Har også hørt fra en bekendt at Logitech Harmony 1100 virker via RF, men jeg synes at 3K er meget for en universal fjernbetjening. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret October 24, 2011 Rapporter Share Besvaret October 24, 2011 Hejsa Torben.Besværlige mennesker er der masser af, og jeg er en af dem :DMusikken tænder nu fint på pir, og musik og lys kan tændes/afbrydes manuelt, men lys tænder ikke på pir. Er det noget der kan afhjælpes? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts