mortendiedrichsen Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Er der nogen der kan fortælle mig hvilket program jeg skal have fat i for at kunne tegne en plantegning af mit hus, som jeg så kan hente over i mit scene design. Og i givet fald hvor jeg kan få det. Håber der er nogen der kan hjælpe.på forhånd tak.Morten Diedrichsen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 14, 2010 Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Det kan du gøre i alle programmer der kan lave grafiske elementer. Det kan være alt lige fra MS Paint, Word, Visio, Smartdraw til Autocad.Prøv at google: tegneprogram og der kommer masser af muligheder.Du kan også prøve tegneprogrammet som KVIK køkkener eller IKEA.Nå ja og så er der Googles Sketchup. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mortendiedrichsen Besvaret November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2010 Jammen jeg takker dig da mange gange for hjælpen. Det var dejligt at få det på plads. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mortendiedrichsen Besvaret February 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 15, 2011 Hej Lars. Jeg har nu fået kopieret en plantegning af mit hus over i word, men jeg syntes næsten at uanset hvilken format jeg gemmer tegningen i, så kan jeg ikke få noget frem i mit scene design. Jeg har haft downloaded et gratis program af smartdraw, og der var det også muligt at lave en tegning og få den lagt over i scene design. Håber du/ eller nogle andre kan hjælpe mig med hvad der skal til for at jeg kan få en ny tegning ind i ihc'en.På forhånd tak. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 15, 2011 Rapporter Share Besvaret February 15, 2011 Hvis du har lavet den i Word skal den IKKE gemmes som doc. Filen/tegningen skal gemmes i et billede format som jpg eller bmp.Skærmopløsning - Tegningsopløsning1152x864 - 972x6441024x768 - 844x548 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mortendiedrichsen Besvaret February 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 16, 2011 Jep, så virker det:cheer: Jeg siger mange tak for hjælpenB) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts