Hop til indhold

IHC applikation til Android telefoner

Recommended Posts

Så er spørgsmålet bare... Er den 159' date='20 kr værd...Eller mangler den stadig lidt udvikling????Er der nogle der har testet den på en X10 mini pro???;)[/quote']Det er altså 200 med moms, som jeg finder horribelt!Jeg har købt den til min Samsung Galaxy S, og det kører ad h... til, men det skal retfærdigvis siges at den i forvejen er støvet til, så den kører langsomt
Link til kommentar
Del på andre sites

• 2 months later...

Ja, jeg må sige at jeg føler fuldstændig taget ved næsen. 200 kr. for en ubrugelig applikation.Jeg kører ikke min controller på standard port 80 og 442 og så vidt jeg kan se er der ikke mulighed for at konfigurere det i app'en. Så ingen forbindelse til min IHC controller.Jeg har dog testet app'en ved at ændre controllerens port til standard. App'en kører virkelig dårligt på min HTC Hero. Wireless dimmere er en evighed om at reagere og tilbagemeldingen om status til app går også dræbende langsomt.Der er 15 minutters fortrydelsesret i Android Market men det tog mig 16 minutter at få hul igennem og konstatere at det var noget bras. Så 200 kr. ud af vinduet, øv. Det er en ommer LK!

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok