TorbenSørensen Besvaret March 20, 2011 Rapporter Share Besvaret March 20, 2011 Så har LK smidt IHCRemote til android på Marked. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret March 20, 2011 Rapporter Share Besvaret March 20, 2011 :woohoo: dejligt så ligger den på telefonen kun et minus de mangler temperaturen, men mon ikke den kommer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dennis Cato-Hansen Besvaret March 22, 2011 Rapporter Share Besvaret March 22, 2011 Så er spørgsmålet bare... Er den 159,20 kr værd...Eller mangler den stadig lidt udvikling????Er der nogle der har testet den på en X10 mini pro??? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 22, 2011 Rapporter Share Besvaret March 22, 2011 Så er spørgsmålet bare... Er den 159' date='20 kr værd...Eller mangler den stadig lidt udvikling????Er der nogle der har testet den på en X10 mini pro???[/quote']Det er altså 200 med moms, som jeg finder horribelt!Jeg har købt den til min Samsung Galaxy S, og det kører ad h... til, men det skal retfærdigvis siges at den i forvejen er støvet til, så den kører langsomt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim Christiansen1354922271 Besvaret May 25, 2011 Rapporter Share Besvaret May 25, 2011 Ja, jeg må sige at jeg føler fuldstændig taget ved næsen. 200 kr. for en ubrugelig applikation.Jeg kører ikke min controller på standard port 80 og 442 og så vidt jeg kan se er der ikke mulighed for at konfigurere det i app'en. Så ingen forbindelse til min IHC controller.Jeg har dog testet app'en ved at ændre controllerens port til standard. App'en kører virkelig dårligt på min HTC Hero. Wireless dimmere er en evighed om at reagere og tilbagemeldingen om status til app går også dræbende langsomt.Der er 15 minutters fortrydelsesret i Android Market men det tog mig 16 minutter at få hul igennem og konstatere at det var noget bras. Så 200 kr. ud af vinduet, øv. Det er en ommer LK! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 25, 2011 Rapporter Share Besvaret May 25, 2011 Tror du skal sende din mail til support@lk.dk da du desværre ikke skal forvente de reagerer på indlæg herinde.Kan anbefale du prøver:https://market.android.com/details?id=ms.ihc.control.viewer&feature=search_result Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret May 25, 2011 Rapporter Share Besvaret May 25, 2011 har i opdateret jeres app, synes den virker mere stabil efter Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret May 27, 2011 Rapporter Share Besvaret May 27, 2011 Ja, APP er opdateret, og virker noget bedere efter, den crasher ikke som før... programmet virker fint, men det reagere noget langsomt til controlleren (alt for langsomt), men det er fint til at styre det når man ikke er hjemme. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts