Michael Pedersen Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Hej,Er der nogle der ved om der kommer en IHC applikation til android telefoner - som den der er til Iphone.På forhånd tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Jeg her ikke hørt nogle røgter om konkrete planlagte udgivelser.Men hvis u2pia og de andre får deres "projekt" færdig er der da håb om at der snart kunne komme en.Indtil da må vi nøjes med websceneview. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst faust Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 I følge LK ligger den klar, så ja det har de. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Pedersen Besvaret November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Fedt - sagde de noget om hvornår den kommer ud til folket? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst faust Besvaret November 15, 2010 Rapporter Share Besvaret November 15, 2010 Det blev annonceret på deres RoadShow, at den lå klar til download nu.Men jeg kan ej heller finden denSå læs: den kommer vanlig LK style Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 iså fald bliver man snart nødt til instere i den dyre controller, ærgerlig at man så nærig på det tidspunkt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 der kommer en version til Android inden jul..:woohoo: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret November 23, 2010 Rapporter Share Besvaret November 23, 2010 så bliver jeg nødt til gi mig selv en ny controller i julegave Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Bargsteen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 har lige snakket med LK rygtet siger næste uge, men hold øje med LK hjemmeside. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret January 2, 2011 Rapporter Share Besvaret January 2, 2011 ...fatter ikke at sådan et stort firma, ikke kan finde ud af at lancere noget som helst. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 2, 2011 Rapporter Share Besvaret January 2, 2011 Snakkede med lk lige før jul, og fik der at vide, at app'en er klar her i januar. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 3, 2011 Rapporter Share Besvaret January 3, 2011 ...fatter ikke at sådan et stort firma' date=' ikke kan finde ud af at lancere noget som helst.[/quote']Jeg tror jo større firma jo mere problematisk - her tænker jeg f.eks. på Microsoft :whistle:Og nu er det jo ikke kun "lille" danske LK mere, men internationale Schneider Electric .... De sadler vist ikke samme dag som de ridder :pinch: Nåå det var omvendt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mogens Clemmensen Besvaret February 2, 2011 Rapporter Share Besvaret February 2, 2011 efter at have kigget lidt rundt på android market fandt jeg et app kaldet Iremote og Iremote Viewer... (den sidste koster omkring 25kr)med den første kan man styre sin controller.. og den sidste kan man se noget info fra viewer/sceneview eller lign.har desværre ikke selv IHC endnu.. (håber jeg får det på et tidspunkt).. men syntes da lige jeg ville dele denne "nyhed?" med jer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 2, 2011 Rapporter Share Besvaret February 2, 2011 iremote er Kvade´s app. beskrevet i denne tråd:http://www.ihc-user.dk/forum/microsoft-net-apisdk/15130-iremote-android-app?limit=10&start=80#15797 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret February 3, 2011 Rapporter Share Besvaret February 3, 2011 Så er der håb forude:) http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/nyheder/ihc-xpert.page?IHCREMOTE for Android er udkommet... Så mangler jeg bare en Android telefon, haha Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Pedersen Besvaret February 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 4, 2011 Nej, Den er ikke kommet endnu"IHCRemote applikationen findes nu også i en udgave rettet mod smart-phones med Android styresystemet. App’en har de samme lækre funktionaliteter som iPhone-udgaven og sælges via Android Market. Den nye app ligger klar til download i løbet af den næste måned." Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret February 4, 2011 Rapporter Share Besvaret February 4, 2011 Ja okay, kartoffel kartoffel... nu er det i det mindste sort på hvidt at det kommer... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret February 8, 2011 Rapporter Share Besvaret February 8, 2011 Android Marked:Iremote Viewer. Det spiller. //Henrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret February 16, 2011 Rapporter Share Besvaret February 16, 2011 Det er IKKE LKs Android viewer. Den er ikke færdig. Det er en fejl at de har lagt infoen ud på deres hjemmeside. LK versionen hedder IHCRemote Viewer, den der ligger på market hedder IRemote Viewer og er udgivet af Morten Stribholdt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
simon1354922277 Besvaret March 10, 2011 Rapporter Share Besvaret March 10, 2011 Fra Lk's SiteVi beklager forsinkelsen!Testfasen og tilretning til de mange forskellige Android-telefoner har taget længere tid end forventet. Både performance og grafik har været en udfordring. Vi er nu i den sidste del af testfasen - så fat mod vi er der snart :-) Forventet lancering er inden for de næste to uger. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 10, 2011 Rapporter Share Besvaret March 10, 2011 Fra Lk's SiteVi beklager forsinkelsen!Testfasen og tilretning til de mange forskellige Android-telefoner har taget længere tid end forventet. Både performance og grafik har været en udfordring. Vi er nu i den sidste del af testfasen - så fat mod vi er der snart :-) Forventet lancering er inden for de næste to uger.Og hvilken nyhedsværdi har det her lige. Det var jo det jeg henviste til i mit indlæg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret March 10, 2011 Rapporter Share Besvaret March 10, 2011 Fra Lk's SiteVi beklager forsinkelsen!Testfasen og tilretning til de mange forskellige Android-telefoner har taget længere tid end forventet. Både performance og grafik har været en udfordring. Vi er nu i den sidste del af testfasen - så fat mod vi er der snart :-) Forventet lancering er inden for de næste to uger.Og hvilken nyhedsværdi har det her lige. Det var jo det jeg henviste til i mit indlægVidste slet ikke dette var et nyhedsforum, troede det var tilegnet til at dele information til andre evt. intereserede omkring IHC og relaterede produkter!?!Tror manden mener at nu er tiden ved at være der, til andre folk som måske også glæder sig lidt til denne software bliver færdig..Mvh. en interesseret Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 10, 2011 Rapporter Share Besvaret March 10, 2011 Ja men det har de jo sagt i månedsvis, og det har været omtalt adskillige gange herinde, så deet.... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret March 10, 2011 Rapporter Share Besvaret March 10, 2011 Mener stadigvæk ikke din kommentar er berettiget, og nye medlemmer burde måske også have en bedre velkomst hvis man er interesseret i at beholde dem her... Men nok om det, tilbage til emnet.:woohoo: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret March 11, 2011 Rapporter Share Besvaret March 11, 2011 Fra Lk's SiteVi beklager forsinkelsen!Testfasen og tilretning til de mange forskellige Android-telefoner har taget længere tid end forventet. Både performance og grafik har været en udfordring. Vi er nu i den sidste del af testfasen - så fat mod vi er der snart :-) Forventet lancering er inden for de næste to uger.Og hvilken nyhedsværdi har det her lige. Det var jo det jeg henviste til i mit indlægDen tekst Kazoom gengiver har faktisk kun ligget på LK's hjemmeside siden den 3/3 og dermed burde vi kunne forvente lancering inden for den næste uges tid.Den tidligere formulering har Ano gengivet i et tidligere indlæg i denne tråd. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts