Filipsen Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Jeg vil gerne have en ”LED” lampe i et tryk til at lyse, når lyset er tændt på min UNI 400 dimmer.Er der en der kan hjælpe med en fb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 2, 2010 Rapporter Share Besvaret November 2, 2010 Uanset om det er en UNI dimmer eller noget andet du gerne vil have vist status for skal du ind i den funktionsblok der styre udgangen og lave en "kobling/forbindelse" til den indgang/LED eller hvad du nu gerne vil styre. Du laver derfor bare en ekstra forbindese fra udgangen på din nuværende FB til indgangen på LED´n.Det er alt sammen meget godt beskrevet i manualen:http://www.lk.dk/download/Manualer/IHCManualMarts2010.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Filipsen
Jeg vil gerne have en ”LED” lampe i et tryk til at lyse, når lyset er tændt på min UNI 400 dimmer.Er der en der kan hjælpe med en fb
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts