Lars Warncke Skrevet October 29, 2010 Rapporter Share Skrevet October 29, 2010 Halløj.Er der nogen herinde, der ved om der findes en AND (og)-blok i Visual 1.32.?Mvh.Lars Warncke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Robert Jürgensen Besvaret October 29, 2010 Rapporter Share Besvaret October 29, 2010 der findes ingen endnu, hvad skal du bruge den til, man kan jo evt bare lave en til dit formål Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Warncke Besvaret October 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 29, 2010 Skulle bruge den i forbindelse med noget hjemmesimulering, som kun skal køre i et bestemt tidsrum, og kun når skumring er aktiv og når alarmen er aktiveret..Er ikke såååå stærk i IHC, så jeg kan lave funktionsblokke.. Ved du, om jeg kan finde en guide eller lignende til at lave sådan en sjover.? :-)// Lars Warncke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Robert Jürgensen Besvaret October 29, 2010 Rapporter Share Besvaret October 29, 2010 hej hvis du sender mig dit projekt via mail,( tenna.robert@gmail.com ) kan jeg godt stoppe de ting i du skal bruge, jeg har kigget på den hjemmesimulering som er lavet, og lavet den lidt om så den virker som du vil ha den til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars Warncke
Halløj.Er der nogen herinde, der ved om der findes en AND (og)-blok i Visual 1.32.?Mvh.Lars Warncke
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts