diskoboy Skrevet October 27, 2010 Rapporter Share Skrevet October 27, 2010 Jeg skal bruge et par PIR, men ingen af de leverandører jeg normalt køber dele hos kan ikke længere skaffe disse her: http://www.ihc-user.dk/ihc-forum/20-tredjepart-produkt/8597-alternativ-til-ihc-pir-til-lysstyring?limit=10&start=10#10933Er der nogen der har andre gode alternativer? Jeg var lidt tosset med disse pga. de var små... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret October 28, 2010 Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 diskoboy skrev: Citat Jeg skal bruge et par PIR, men ingen af de leverandører jeg normalt køber dele hos kan ikke længere skaffe disse her: http://www.ihc-user.dk/ihc-forum/20-tredjepart-produkt/8597-alternativ-til-ihc-pir-til-lysstyring?limit=10&start=10#10933Er der nogen der har andre gode alternativer? Jeg var lidt tosset med disse pga. de var små...Jeg havde selv i sin tid lidt problemer med at få dem, men efter et opkald direkte til netlon fik jeg dem faktureret via Lemvigh Müller.Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 28, 2010 Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 Hvad med Easylux.De har nogle MEGET små sensorer: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret October 28, 2010 Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 Fandt dem på en hjemmeside hvor de åbenbart stadig har dem.http://www.wattoo.dk/shop/lk-netlon-360gr-52010p.htmlMorten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
diskoboy Besvaret October 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 lars - det er da super cool!! Problem ligger så bare i at jeg allerede har monteret et par PL-dåser i loftet og med mindre du kender et par "holdere" så kan jeg kun bruge disse i de andre rum jeg også skal lave...mwi - har du nummeret til Netlon? Jeg har godt set dem på www.wattoo.dk men så også bare at der stod at de var udgået... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 28, 2010 Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 Der findes vist en "bøsning/snaplås" til dem så de bare kan monteres i et hul uanset materiale/underlag. Det gældes således bare om at kunne lave det rette hul/udskæring.Men ved et nærmere eftersyn findes de desværre ikke i 24V udgaver Kun 230V og 1-10V - mærkeligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
diskoboy Besvaret October 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 Når man kigger lidt på det billede af den hånd der holder dem ligner de nu lidt en ti....... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 28, 2010 Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 Ja de har stor WAF Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret October 28, 2010 Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 Du kan finde numre på netlon.dkJeg talte med en Thomas Kristensen i sin tid.Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret October 28, 2010 Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 Servodans 41-400(230V AC) / 41-440 (24V DC kan også monteres i pl-dåser og er da også ganske fornuftige at se på.Ellers kan du måske bestille dem direkte ved Netlon? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
diskoboy Besvaret November 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2010 Citat Servodans 41-400(230V AC) / 41-440 (24V DC kan også monteres i pl-dåser og er da også ganske fornuftige at se på.Ellers kan du måske bestille dem direkte ved Netlon?JUBIIII!!!!! På netlon.dk kan man bestille dem. Har lige snakket med dem og firmaet lever i bedste velgående (eller har i hvert fald gjort de sidste 6-7 måneder).Det er dog pt kun muligt at bestille direkte via deres hjemmeside og altså ikke hos andre pt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
diskoboy Besvaret November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Så kom de hjem... og skal tilsluttes senere i weekenden :)Skal lige høre vedr. de ledninger der skal tilsluttes+ og - er jo nemme nok.PIR -> forbindes til input modulLUX -> forbindes til input modul (men skal ikke bruge den til noget så jeg sparer lige en indgang lige nu)Skal jeg fløjfe " - "-ledningen med til nul på input modulet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Citat Så kom de hjem... og skal tilsluttes senere i weekenden :)Skal lige høre vedr. de ledninger der skal tilsluttes+ og - er jo nemme nok.PIR -> forbindes til input modulLUX -> forbindes til input modul (men skal ikke bruge den til noget så jeg sparer lige en indgang lige nu)Skal jeg fløjfe " - "-ledningen med til nul på input modulet?Det behøver du ikke så længe ihc modulerne og pir forsynes fra samme strømforsyning (og det gør de vel?) diskoboy 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
diskoboy Besvaret November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Citat Det behøver du ikke så længe ihc modulerne og pir forsynes fra samme strømforsyning (og det gør de vel?)Yeps - takker... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts