Flemming1354922232 Skrevet October 26, 2010 Rapporter Share Skrevet October 26, 2010 Hejvil høre om det er muligt at indstille pir timer i fb1,2,06,d ??Er der noget om der er en indbygget timer i et 1-10v modul, syntes der går lang tid før lyset slukker håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak Hilsen flemming Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 27, 2010 Rapporter Share Besvaret October 27, 2010 PIR timer retter du bare under indstillinger på fb 1.2.06.dDet er "udløbstiden" efter PIR blev aktiveret til fb´n slukker for udgangen man kan indstille. Den er default 10 min. mht 1-10V modulet så læser jeg databladet at ja der er 0,8 sek. + 5 sek. rampetid hvis du anvender bit 1/2 til softtænd/sluk. Men hvis bit 5 anvendes burde den være 0 sek. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemming1354922232 Besvaret October 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 27, 2010 hej igenhar lige fundet ud af det den forkerte fb jeg har spurt til,det er fb 1.2.07.d 1-10v styring, om man kan få lyset til at slukke på pir timer, syntes lyset et tændt i lang tid efter piren har været påvirket. ellers tak for svaret hilsen flemming Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 28, 2010 Rapporter Share Besvaret October 28, 2010 OK, 1.2.07d har default 3 min. udløb på PIR timer, men de kan du jo også selv rette under indstillinger.Og fb´n har direkte indgange til alle bit så man kan lave soft tænd eller touch efter behov. Om touch så sker hurtigere end 0,8sek. ved jeg ikke da jeg ikke har noget 1-10v modul. Måske er der også lige lidt træghed i selve lampen/armaturet der gør at det føles som lang tid inden der sker noget. Det er der generelt hvis man bruger dimmere i IHC, ihverttilfælde i forhold til direkte fortråede udgange. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Flemming1354922232
Hejvil høre om det er muligt at indstille pir timer i fb1,2,06,d ??Er der noget om der er en indbygget timer i et 1-10v modul, syntes der går lang tid før lyset slukker håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak Hilsen flemming
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts