HejsaJeg har en PC med Windows 7 Home, Visual 1.32 og et USB kabel til min "gamle" Visual 1 kontroller. Jeg har installeret "RS232 til USB driver til IHC Control 1.32" fra LK's hjemme side, og jeg har slukket min firewall. Men når jeg åbner Visual 1,32 og åbner dialogen "Opstæning af IHC Controller", så er dropdown'en med COM porte helt tom. Hvad skal jeg gøre for at få en USB-COM port i dropdownen? :S Jeg har ikke en computer med en RS232-port, så det ville være lækkert hvis jeg kunne få USB stillet til at virke. Mvh Jens Due
Spørgsmål
Jens Due
HejsaJeg har en PC med Windows 7 Home, Visual 1.32 og et USB kabel til min "gamle" Visual 1 kontroller. Jeg har installeret "RS232 til USB driver til IHC Control 1.32" fra LK's hjemme side, og jeg har slukket min firewall.
Men når jeg åbner Visual 1,32 og åbner dialogen "Opstæning af IHC Controller", så er dropdown'en med COM porte helt tom. Hvad skal jeg gøre for at få en USB-COM port i dropdownen? :S Jeg har ikke en computer med en RS232-port, så det ville være lækkert hvis jeg kunne få USB stillet til at virke.
Mvh Jens Due
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts