michael andersen1354922213 Skrevet October 21, 2010 Rapporter Share Skrevet October 21, 2010 Hej jeg har problemer med 1.4.01.c, hvor jeg kun bruger pir indgang.Lyset slukker til tider selvom man står foran pir, og signalet kommer fint ind, så skal man lige forlade pir området i kort tid så tænder lyset igen. nogen gode ideer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Robert Jürgensen Besvaret October 21, 2010 Rapporter Share Besvaret October 21, 2010 Der er en del problemer med mange af "c" blokkene, find en tilsvarende "d" eller "e" blok og prøv så igen, hvis ikke det virker så send dit projekt så kigger jeg på det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael andersen1354922213 Besvaret October 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 22, 2010 Tak for et hurtigt svar. Jeg fandt en 1.4.01.e, det vil jeg lige prøve af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sten Besvaret October 23, 2010 Rapporter Share Besvaret October 23, 2010 Sjovt, jeg har præcis samme problem.....Der er intet mere provokerende at sidde og skide, også sker det at lortet ikke gider tænde...Kan se at det er 1.4.0.1 E jeg har brugt, og har problemer med..Det er sjovt nok kun i 2 rum problemet er (Bruger PIR til at slukke/tænde lys i samtlige rum) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 23, 2010 Rapporter Share Besvaret October 23, 2010 Jeg har lavet en lille FB i anden henseende der måske kan anvendes.Den bruger den samme PIR til både at tænde og slukke med. I de fleste af LK´s FB skal man jo vælge om man vil have PIR til enten det ene eller det andet, ikke begge dele. [file name=Auto_tnd_sluk.zip size=3562]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Auto_tnd_sluk.zip[/file]Auto_tnd_sluk.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sten Besvaret October 23, 2010 Rapporter Share Besvaret October 23, 2010 Ved simulering kan jeg ikke få udgangen til at trige ON, ved aktivering af PIR indgang Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Robert Jürgensen Besvaret October 23, 2010 Rapporter Share Besvaret October 23, 2010 indtil jeg har fået forklaret hvordan jeg omskriver mine filer, er jeg nød til denne metode. Jeg har lavet en blok som jeg selv synes er meget smart, så hvis du sender din mail adresse så sender jeg den til dig, tenna.robert@gmail.com Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 23, 2010 Rapporter Share Besvaret October 23, 2010 Robert se:http://www.ihc-user.dk/ihc-forum/7-ihc-visual-20/13871-pir-skumringsrelae-og-konstant-lys#13925 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 23, 2010 Rapporter Share Besvaret October 23, 2010 Sten: Prøv at sætte "skumring" permanet til ON ved at holde på "CTRL" tasten når du togler vha "mellemrum". Så skulle den gerne virke. Vis du vil anvende FB´n i et program uden skumring kan du vælge at sætte intitial værdien til ON. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
michael andersen1354922213
Hej jeg har problemer med 1.4.01.c, hvor jeg kun bruger pir indgang.Lyset slukker til tider selvom man står foran pir, og signalet kommer fint ind, så skal man lige forlade pir området i kort tid så tænder lyset igen. nogen gode ideer?
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts