Jesper Geerthsen Olsen Skrevet October 11, 2010 Rapporter Share Skrevet October 11, 2010 hej tdc siger at ihc controller tjekker mails for meget. Tjekker hvert 120 sek. Dvs 2 min. Det synes jeg ik er meget. Hvad gør jeres? Hvad kan jeg gøre ved det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret October 11, 2010 Rapporter Share Besvaret October 11, 2010 En hurtig søgning i forummet gav:Ringet og af TDC Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 11, 2010 Rapporter Share Besvaret October 11, 2010 Ja TDC er blivet lidt krakilske her på det sidste. Jeg fik også følgende besked for et par mdr. siden:Kære kunde,Vi skriver til dig, fordi posten i din postkasse bliver læst utrolig mange gange (28353 i døgnet), hvilket kan virke lidt voldsomt.Vi vil derfor bede dig om at ændre evt. opsætning, således at det ikke forstyrrer driften unødigt.Mulige årsager kan være en eller flere af nedenstående grunde:1. Du efterlader posten på serveren og henter kun visse mails.2. Du har tidligere efterladt posten på serveren og henter kun nye mails.3. Du har f.eks. en alarm* eller andet udstyr, som kun kontrollerer din postkasse efter bestemte beskeder.* F.eks. IHC fra Laurits KnudsenJeg ændrede så E-mail kontrol intervallet fra 1 min. til 10 min. da jeg ikke bruger det i praksis. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret October 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 12, 2010 det er den besked jeg har fået. Har også ændret det til 5 min bare. For bruger det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts