Michael Hansen1354922217 Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Kan det passe jeg ikke kan se min Webscene fra min mobil som er en Iphone, måske noget med java?Hvis jeg nu kunne slippe for at smide 200 kr. mere efter LK end jeg har gjort i forvejen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PaianDK Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Min Iphone kunne godt tilgå IHC via Safari.Men jeg må erkende at de 200 jeg har givet for Iphone applikationen er dælme givet godt ud. Så jeg bruger ikke andet nu.hilsen Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Hansen1354922217 Besvaret September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 paian skrev:Min Iphone kunne godt tilgå IHC via Safari.Men jeg må erkende at de 200 jeg har givet for Iphone applikationen er dælme givet godt ud. Så jeg bruger ikke andet nu.hilsen LarsJeg kan også godt åbne startsiden.Men så snart jeg trykker på eksempelvis Webscene, så der går lige lidt, hvor den normalt vil "åbne" et nyt vindue. Men så sker der ikke mere.I den iphone app, kan du da godt stille tider og temperatuerer? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PaianDK Besvaret October 1, 2010 Rapporter Share Besvaret October 1, 2010 Jeg har ikke noget temperatur styring, så det ved jeg ikke.Ang tidsstyring er det heller ikke noget jeg har bemærket.Kan være at noget andre har erfaringer der?Primært kan jeg tænde slukke og styre dimmer.Fandt dette link fra emnet om gulv varme styring.http://www.lk.dk/lauritz+knudsen/professionel/nyheder/ihc-xpert/ihc-xpert-u28-2010.pageI den "guided tour" vises at man skulle kunne styre temperaturen fra Iphone app. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts