Morten Rasmussen1354922272 Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Hej drenge...For dem som ikke har set det endnu, så er tavlekat endelig langt om længe kommet tilbage, og uden diverse Java problemer..Fantastisk :silly: :woohoo: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim Olesen1354922282 Besvaret October 25, 2010 Rapporter Share Besvaret October 25, 2010 HejJeg kan ikke få http://www1.lk.dk/tavlekat/start.htm til at køre under windows7... men http://www1.lk.dk/tavlekat/SUNTavleKat_Main.htm virker fint ser det ud til :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ole Besvaret October 26, 2010 Rapporter Share Besvaret October 26, 2010 HejsaKan i få hente / gemme funktionerne til at virke?Hilsner Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 26, 2010 Rapporter Share Besvaret October 26, 2010 Nope. Jeg skrev til LK´support for en måned siden og fik det svar at det faktisk slet ikke er en ny version de har lagt ud. Dert er blot den tidligere version 4.2 der er blevet genoplivet så den kan køre på SUN´s Java i stedet for den gamle MS java LK hidtil har brugt. Jeg har ikke ver. 4.2 men du kan hente den gamle ver. 4.1 her:http://docs.google.com/leaf?id=0B33LE-WOE-NeMmM4ZWJkZjItZTk0OS00ZmM5LWEzNGItNjZlYzg2MzVhMmM5&hl=da Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Rasmussen1354922272 Besvaret October 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2010 Dette sker også for mig, kan ikke gemme projektet her hjemme, men på arbejde kan jeg godt!?! det er da underligt.. køre med XP på arbejdet og 7 herhjemme... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 26, 2010 Rapporter Share Besvaret October 26, 2010 Ja det er mærkeligt. :S Jeg kører XP 5.2.2600 sp.3 build 2600 og anvender MS IE 8.0.6001.18702Så har det nok noget med JAVA opsætningen i browseren at gøre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Johnny Smed Besvaret January 16, 2011 Rapporter Share Besvaret January 16, 2011 Hvilke indstillinger skal ændres før sun-java fungerer i tavlekat for jeg kan ikke bruge nogen af versionerne på win7. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Vestergaard Besvaret January 30, 2011 Rapporter Share Besvaret January 30, 2011 HejDe driller også her kan ikke starte programmet op.Har installeret Jave fjernet det prøvet igen osv.Har prøvet på to computere med XPMagneticvalve_eng.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren1354922216 Besvaret January 30, 2011 Rapporter Share Besvaret January 30, 2011 Har i prøvet at installere Microsoft Java VM? Den findes på LK's hjemmeside under software.Og derefter fjernet fluebenet ud for Java Sun, i internetindstillinger.Mvh. Søren. Jens Vestergaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Vestergaard Besvaret January 30, 2011 Rapporter Share Besvaret January 30, 2011 HejSuperDet virker jo nu :)Takker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 31, 2011 Rapporter Share Besvaret January 31, 2011 Har i prøvet at installere Microsoft Java VM? Den findes på LK's hjemmeside under software.Og derefter fjernet fluebenet ud for Java Sun' date=' i internetindstillinger.Mvh. Søren.[/quote']Det pudsige er at rel. 4.3 blot er en "genoplivet" ver. 4.2 der netop ikke skulle behøve MS java, men fungere fint med Sun/Oracle´s java. :huh:Der er ingen nye funktioner. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 zaptox Besvaret April 27, 2017 Rapporter Share Besvaret April 27, 2017 Hej. Hvis jeg skal beregne varmetabet på en IHC tavle, hvad ville i så gøre ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten Rasmussen1354922272
Hej drenge...For dem som ikke har set det endnu, så er tavlekat endelig langt om længe kommet tilbage, og uden diverse Java problemer..Fantastisk :silly: :woohoo:
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts