Hop til indhold
  • 0

IHC magnetkontaktsæt fejler!!!!

ulrik k
 Share

Spørgsmål

Hej har nogle af jer andre som har set denne magnetkontaktsæt fejle...Har lige opdaget at den jeg har til at sætte iboret i min dør ikke virker altid.hvis døren har været lukket ca 10 minutter så "hænger" reedkontakten i den....når jeg så giver den et lille slag med en skruetrækker "slipper" den (åbner)rigtig træls.nogen der har prøvet det !!!mvh ulrik

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
Gæst IBISystem.dk

Hej UlrikJeg har desværre set det flere gange før, men kun når disse har været indboret i vindue eller dør.Kan dit hul være for stramt, så det klemmer på cylinderen ?Det er desværre ligeledes meget tit at denne MK 250 magnet går død, jeg har selv skiftet flere på installationer af forskellig alder.Jeg bruger selv kun udvendige magneter af sammen grund, nemme at skifte, samt at sætte op.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Træls, nå jeg har selv været i gang med lidt forsøg.jeg har fundet ud af at hvis man skiller denne her ad:http://www.hjemmealarmer.dk/d%C3%B8ralarm-vinduesalarm-med-magnetkontakt-p-691.htmlså har får man en reed-kontakt som virker. har haft sådan en monteret i ca 3 år nu. den virker stadig.så jeg har pillet reedkontakten ud og boret den ind i karmen nå og loddet ledninger fast på den...det virker perfekt..men dem jeg købte den gang var ikke så dyre som disse....mvh ulrik

Link til kommentar
Del på andre sites