HejJeg har prøvet at modifiserer et wireless 2 tryk til at virke som postmelder til vores postkasse. Jeg har sat en tynd ledning med en vippekontakt, til lågen over sprækken. Og en mikroswitch der resetter når vi henter posten.Da jeg gerne vil "trykket" siddende inde i postkassen kniber det med rækkevidden på signalet.Er der nogen det ved, om man kan f.eks lodde en ledning på trykket et eller andet sted, som så virker som antenne, og derved forlænge rækkevidden. Jeg gider sgut grave en ledning ned Michael
Spørgsmål
michael3006
HejJeg har prøvet at modifiserer et wireless 2 tryk til at virke som postmelder til vores postkasse. Jeg har sat en tynd ledning med en vippekontakt, til lågen over sprækken. Og en mikroswitch der resetter når vi henter posten.Da jeg gerne vil "trykket" siddende inde i postkassen kniber det med rækkevidden på signalet.Er der nogen det ved, om man kan f.eks lodde en ledning på trykket et eller andet sted, som så virker som antenne, og derved forlænge rækkevidden. Jeg gider sgut grave en ledning ned
Michael
Link til kommentar
Del på andre sites
10 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts