Jesper T. Pedersen Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Hej..Hvilken skærm/enhed bruger i til viewer delen?Det kunne jo være smart med en lille enhed man kunne slæbe med rundt som fjernbetjening, samt når man sover så huritgt at kunne se hvilken detektor alarmen blev aktiveret af osv.Men hvad har i der hjemme??Pt. har jeg ikke selv noget da jeg er ved at kigge markedet igennem.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 En mobiltelefon. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper T. Pedersen Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Har jeg også prøvet.. HTC Desire, men syntes det kører langsomt derpå... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Prøv at lave en Websceneview, kun med de ting du vil se/styre.Og igen mobilen er koblet på lokalt med WIFI, ikke gennem GSM/UMTS til Internettet og tilbage igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PerJun Besvaret October 11, 2010 Rapporter Share Besvaret October 11, 2010 Det er her at alle iPad kloner kommer ind.Der er valg mulighed mellem 7 og 10" Der er ikke det helt store udvalg endnu men i løbet af de næste 12 måneder skulle de vælte frem.Kigger selv efter en som jeg dog vil hænge på væggen, således at jeg slipper for at monterer flere tryk - spare derved et 24/3 modul og en output modul til 24 volt - og en masse kable :)/Per Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret October 13, 2010 Rapporter Share Besvaret October 13, 2010 Hej,Det var da en SUPER idé, TAK !!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 13, 2010 Rapporter Share Besvaret October 13, 2010 Kom lige til at tænke på en PSP og IPOD Touch vel også kunne bruges. Der er jo WIFI og browser i dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PerJun Besvaret October 13, 2010 Rapporter Share Besvaret October 13, 2010 IPODvil ikke kunne bruges - da den ikke understøtter java (Vieweren er skrevet i java) jeg ved ikke om PSP kan. Men det er jo nemt at prøve og koster ikke noget hvis man har en Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 13, 2010 Rapporter Share Besvaret October 13, 2010 Min mobil understøtter heller ikke java, men blot html og kan dermed bruges sammen med Webseneview. Altså ikke så fancy skærmbilleder, men dog mulighed for "remote control" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PerJun Besvaret October 13, 2010 Rapporter Share Besvaret October 13, 2010 Enige - WebSceneView er rent HTML - den jeg tænke op var Sceneview som er en applet der starter. Og giver dig mulighed for grafik osv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Benny Jensen Besvaret October 14, 2010 Rapporter Share Besvaret October 14, 2010 Hey PSP.....det skal jeg prøve! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Benny Jensen Besvaret October 21, 2010 Rapporter Share Besvaret October 21, 2010 PSP er afprøvet og jeg får kun viwer-forsiden frem. Kan ikke komme videre fra den - måske det er noget med noget java-script psp'en ikke kan håndterer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 21, 2010 Rapporter Share Besvaret October 21, 2010 Ja den virker nok kun med Websceneview, ligesom mange mobiltelefoner der heller ikke understøtter java. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
daniel pedersen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Hvad med at prøve en iphone / ipod touch med LK´s app? Den er efterhånden gået hen og blevet helt brugbar, efter de har fået fejlrettet den første crap version de sendte ud.Jeg kan ikke se at det skulle være problematisk at få den til at vise hvilken pir der aktiverede alarmen etc.Med venlig hilsenDaniel Thenning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts