j. sørensen Besvaret August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 mange tak for hjælpen, kanon i har fundet fejlen. skal ha fat i et nyt tele/edb selskab hvis jeg vil videre med det. takker og synes det er cool i kan jeres kram håber jeg kan hjælpe jer andre herinde en anden gang. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Nogen der ved om man kan ændre sin IHC visual controller til en med viewer. Det er den nye med wireless jeg har.Har læst man ikke kan få iphone til at virke hvis den ikke er med viewer.Håber i kan hjælpe. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Nej man kan IKKE ændre eller opgradere sin controller. Der skal en udskiftning /ombytning til.Se evt: http://ibishop.dk/ for et godt tilbud på samme.(pt er internet siden nede pga prisopdatering, men de skulle gerne svare påmail/tlf.) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 ...vedr. NAT, så kan man måske hente inspiration i dette indlæg.-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts