j. sørensen Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Hej kan ikke få forbindelse til min controller ude fra, hverken fra iphone og pc, hjemme i huset virker det perfekt router er låst til ip adressen jeg har givet controller. har vinget alle af i administrator synes jeg har gjort alt hjæællpp... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Poulsen Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Problemet kan være i opsætningen af din router. Sørg for at port 80 er åben i din router for trafik udefra, og at trafikken redirectes til controlleren. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 og port 443.http://lk.dk/download/brochure/manual-ihcremote-ver100.pdfhttp://www.lk.dk/download/Manualer/IHCManualMarts2010.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Hvordan kan jeg tjekke op på om min port 80 er åben i min router? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Log på den Kik under Port Forwarding, Lan servere eller lign. "avanceret" opsætning. Der skal du tilføje en regel der videresender trafik fra Internettet til en lokal IP adresse (Controlerens er formentlig 192.168.1.3)for både port 80 og 443.Hvilken router er der tale om ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 linksys wrt54gr ver. 1.1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 i port forwarding har jeg skrevet i en linie.80 443 192.168.115 det sidste har jeg også givet controlleren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 24, 2010 Rapporter Share Besvaret August 24, 2010 Du skal ind på dette faneblad The Applications and Gaming Tab - Single Port ForwardingOg lave 2 regler. F.eks. skriver du:"Applikation name" "External port" "Internal Port" "Protokol" "To IP Address"LK Web 80 80 Both 192.168.1.15LK Secure 443 443 Both 192.168.1.15 og så flueben i "Enable" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 24, 2010 fungerer stadigvæk kun i hjemmet, smider snart håndklædet i ringen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Hansen1354922277 Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Husker du at skrive din WAN ip ind i IHC app'en? Du kan finde den ved at gå ind på www.minip.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Se fil [file name=ihc_hjlp.doc size=144384]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ihc_hjlp.doc[/file]ihc_hjlp.doc Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 [file name=ihc_hjlp_1.doc size=126976]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ihc_hjlp_1.doc[/file]ihc_hjlp_1.doc Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 [file name=ihc_hjlp_2.doc size=128000]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ihc_hjlp_2.doc[/file]ihc_hjlp_2.doc Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 OK alle indstillinger ser ud til at stå som de skal.Så mangler vi bare din off. IP.Check den med www.minip.dk eller www.myip.dk (Send den evt som PM) Prøv at oprette en ny bruger "test" med password "test" så kan jeg se om ikke der skulle være hul igennem til controlleren herudefra det store stygge Internet :evil: - just kidding I manualen: http://lk.dk/download/brochure/manual-ihcremote-ver100.pdfstår der at du kan prøve at tilslutte dig:• WAN Host: ihc.cometpeople.dk• Username: admin• Password: adminfor at teste din Iphone app.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Kom også lige i tanke om indstillerne af din DNS Server er korrekt udfyldt ?Samme som din gateway 192.168.1.1, eller anvend en af disse:http://cubus-adsl.dk/elteknik/opslag/dns.php Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 bruger noget der hedder djurs net så måske der problemet er ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 er din controller med viewer? Er den ikke det virker app`en ikke. Havde selv overset dette da jeg købte app`en Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Hansen1354922277 Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Svar nu på det folk spørger dig om. Hvad er din offentlige IP - og har du konfigureret app'en til at benytte din offentlige IP i wan host? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 sackman_dk skrev:er din controller med viewer? Er den ikke det virker app`en ikke. Havde selv overset dette da jeg købte app`enMon ikke den er det når nu det virker derhjemme.Og alle netværksindstillingerne mm. er tilgængelige, det er de vel ikke i den lille model uden viewer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 min virker nu fint herhjemme men det er stadig uden viewer.. så den virker ikke med app`en Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 28, 2010 Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 buggi skrev:bruger noget der hedder djurs net så måske der problemet er ?Ja det er muligt. Hvis de stadig anvender NAT har du ikke en Offentlig IP adresse.Check din routers WAN adresse. Hvis den starter med 192.168.x.x eller 10.x.x.x har du ikke Offentlig IP og kan derfor ikke sætte din IHC op så den kan tilgås fra Internettet. Kontakt evt. din udbyder og hør om de har mulighed (evt. mod betaling) at tilbyde denne service. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 hej lars den er med viewer.vil lige tjekke op på mit internet.Til dig Ole .... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 Ole har trykket min offentlig ip ind i wan host! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
j. sørensen Besvaret August 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2010 hej lars når jeg går ind på min router og status i den står der at internet ip er 192.168.... Så det kan være problemet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Hansen1354922277 Besvaret August 29, 2010 Rapporter Share Besvaret August 29, 2010 buggi skrev:hej lars når jeg går ind på min router og status i den står der at internet ip er 192.168.... Så det kan være problemet?Hvis din WAN ip står til at være en 192.168.x.x så er det derfor. Kontakt Djurs Net og hør, om det er muligt at få en fast, offentlig IP.Det *kan* også være fordi du har "router på router". Hvordan leverer Djurs Net din forbindelse? Altså hvilket udstyr leverer de med? Hvis de leverer en router og du sætter en router på dennes LAN-forbindelse, så kører du dobbelt-nat - og så kommer det ikke til at fungere. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts