Mogens Lunde Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Kan ikke lige finde hvor mange trådløse indgange der kan være på en controller - mener at huske at der er en øvre grænse.Er det iøvrigt tilrådeligt at basere et hus på trådløse kontakter, eller er der risiko for manglende stabilitet? Læste om en der havde problemer og hvor kontakterne konstant løb tør for strøm. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Du kan have 64 trådløse enheder koblet til din Controller, om det er tryk eller stikontakter osv. er helt op til dig..Har selv en del wireless, og må sige at det bare virker upåklageligt.. Har dog ikke noget trådet oppe at køre endnu, så om der skulle være poblemer ved jeg ikke, men kunne da ikke forestille mig det...Har ihvertfald ingen problemer med at få dem til at holde strøm hjemme ved mig.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts