Mogens Lunde Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Jeg er ved at købe en brugt 820B1400, men ser så at der er en anden til salg hvor der står "Ver.2". Er der noget man skal passe på her, jeg tænker på om der er hardwaremæssige forskelle?Sælger skriver at der er 2 års garanti, så ud over købskvitteringen er der så noget jeg skal passe på ved at købe "brugt" nyt? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 At købe brugt/privat er altid en tillidssag. Du har INGEN rettigheder mht garanti, fortydelseret, ombytning, returret osv. Købeloven gælder nemlig ikke mellem private eller mellem virksomheder. Kun mellem virksomheder og private.Normalt er det ikke nogen problem, da det ofte er producenten der udsteder garantien, ikke forhandleren, så det skal selvfølgelig ikke afholde dig fra at gøre et godt køb.mht forskellige controller versioner se evt:http://www.ihc-user.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=37:valg-af-ihc-controller&catid=14&Itemid=31 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts