Steven Laursen Skrevet July 29, 2010 Rapporter Share Skrevet July 29, 2010 Under upload af firmware 2.7 fra en Windows 7 PC blev der ved med at komme en fejl "...kun ikke bringe IHC controler i opdaterings tilstand..." under punkt 3 i firmwareloaderen. Havde dagen før opdateret samme firmware med samme laptop i en anden IHC controler, uden problemer. Det lykkedes dog til sidst med følgende procedure:1. Genstart IHC controler2. Genstart Firmwareloade.3. Udfør firmwareload proceduren igen.Håber denne info kan komme andre til godt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjak Christiansen Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Og er der nogen der har et svar på hvad pokker jeg skal gøre hvis ikke de 3 punkter fra før virker. Controleren stopper hver gang når den har opdateret 81%Mvh Sjak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Prøv at lægge denne i før du opgraderer: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret May 6, 2011 Rapporter Share Besvaret May 6, 2011 Efter jeg flere gange har haft problemer med at opdatere firmware på flere controllere, hvor løsningen har været at lægge et tomt projekt ind i controlleren, og prøve igen, så har jeg valgt at jeg ALTID lægger et tomt projekt i, inden jeg opdaterer.Siden har jeg ikke haft problemer med det.Det er især et problem, hvis man har lavet sine egne produkter (ikke funktionsblokke). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Brøgger Besvaret October 11, 2011 Rapporter Share Besvaret October 11, 2011 HejsaMin controller har igen lukket for administrator delen, har prøvet at slukke den, har prøvet en pc med win xp, en pc med win 7, næste skridt er vel at reset to factory, men det er jeg ikke super fan af, pga. sidste gang jeg gjorde det skulle jeg rundt og linke alle mine wireless produkter igen, det er jeg dødtræt af hvis jeg skal igen. Er der nogen der har et workaround til det problem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts