jannick olsen Skrevet July 28, 2010 Rapporter Share Skrevet July 28, 2010 Hejsa drenge.Fed side i har her.Jeg er faldet over en funktionsblok til styring af Powermax pro alarmen men har lidt svært ved at finde ud af hvad den kan (ny bruger ). Jeg kan se på Visonics hjemmeside at man kan få et ip modul (powerlink) til alarmen og håber på at kunne styre alarmen igennem min iphone via IHC??? (Kan godt lide at jeg ikke skal trække kabler til denne alarm). Jeg kan se at det er Henrik der har lavet funktionsblokken men hvordan kontakter jeg ham??? Det jeg gerne vil kunne er at koble alarm til eller fra.Se om den er koblet til eller fra.Se om den er i alarm (og evt. hvor alarmen kommer fra)Hvis det kan lade sig gøre kan jeg nemlig få mange fede detaljer på MVH Jannick :side: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
jannick olsen Besvaret July 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 29, 2010 Jeg har nu selv fundet svaret på mit spørgsmål og til andre der skulle være interresserede i dette emne....Ja den kan kobles op ti ihc med alt det som jeg ønskede mig ;o) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anker Eriksen Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hej Jannick,Jeg har selv en powermax Pro og overvejer at investere i IHC.Ved du hvad der er krævet af IHC isenkram for at kunne køble powermax'en op imod IHC?/Anker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
jannick olsen Besvaret November 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 27, 2010 HejsaDet kommer helt an på hvad du skal kunne fra ihc'en.Mit system er ikke færdig programmeret endnu (man når ikke en skid når der kommer børn til :oS ) men det den skal kunne er at koble til og fra via ihc. Det kræver to relæer som styres via ihc eller et 400V output modul. Så skal jeg kunne se om alarmen er koblet til eller fra i ihcen. Det kræver også et relæ. Den sidste info er om der er indbrud og det kræver også et relæ.Relæerne er bare for at lave en pot. fri kontakt imellem komonenterne.Mvh Jannick Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret December 7, 2010 Rapporter Share Besvaret December 7, 2010 HejJeg har en funktionsblok som i dag kører sammen med Power Max Pro. Power Max´en overstyrer lys ved alarm og styrer lige ledes hus tilstand, når man til- og frakobler alarm.//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Henschel Besvaret December 8, 2010 Rapporter Share Besvaret December 8, 2010 Har tænkt på det samme, altså det med at lyset blikker eller noget andet ved at koble alarmen til eller fra.Hvad har du gjort der ?/Jesper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts