Jesper Geerthsen Olsen Skrevet July 9, 2010 Rapporter Share Skrevet July 9, 2010 på et døgn kontakter min ihc controller tdc mail server. dvs at på et døgn tjekker den mail... hold nu fast 8499 gagne.det synes tdc er i overkanten.Er det den der gør det el hvordan? har intet andet på min forbindelse nemlig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
enke Besvaret July 9, 2010 Rapporter Share Besvaret July 9, 2010 Hej,kontrolleren er vist default sat til at checke mail hvert 10. sekund. Det giver med lidt lommeregner hjælp 8640 check i døgnet. Så det lyder rigtig nok. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret July 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 9, 2010 hvor ændrer man det henne Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
enke Besvaret July 9, 2010 Rapporter Share Besvaret July 9, 2010 Jeg mener det er på administrator siden under email kontrol. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kenneth madsen Besvaret July 12, 2010 Rapporter Share Besvaret July 12, 2010 det skal du ikke værre ked af, jeg blev en gang sidste år kontaktet af TDC, og jeg havde modtagte 350000 mails inden for et døgn, jeg fik 5 min til at finde fejlen ellers vil der blive lukket for mit internet, jeg havde kommet til i et forsøg at sætte modtagelsen af mail på et sekund, og det er inde i administrator, man sætter sin mail ophilsen kenneth Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts