Hop til indhold

Recommended Posts

Hvordan har du sat den op... til at køre lan eller wan?Det kunne godt lugte lidt af, at du har forsøgt at kalde din IHC controller op via internettet, og så har stødt på en "låst" port, og i dette tilfælde port 443Du kan reelt kun bruge Wan opkobling, hvis du har en fast IP adresse, samt fået åbnet for de rigtige porte.Hvis jeg har ret i min antagelse, så slå "always use Wan" fra i instillingerne på IHCRemote app'enHåber ikke jeg skyder helt vildt ved siden af. ;-)Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

Så kan jeg kun råde dig til at oprette en ny bruger.og så sørge for at den ip du bruger i IHCremote er din faste IP adresse.Du ved den sikkert, men ellers kan du finde den på www.minip.dkog så indtaste den nye bruger.Og så slå den over på always use Wan host.For kan du komme til din controller ude fra, så er det ikke der problemet er.Håber det hjælper, ellers er jeg løbet tør for ideer. ;-)Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok