Lars Peter Schrøder-Madsen Skrevet July 7, 2010 Rapporter Share Skrevet July 7, 2010 Hvad skal jeg gøre? se billed Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Pedersen Besvaret July 8, 2010 Rapporter Share Besvaret July 8, 2010 Du skal prøve at genstarte din iPhone og ikke bare applikationen. Det virkede for mig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Harregaard Besvaret July 8, 2010 Rapporter Share Besvaret July 8, 2010 Hvordan har du sat den op... til at køre lan eller wan?Det kunne godt lugte lidt af, at du har forsøgt at kalde din IHC controller op via internettet, og så har stødt på en "låst" port, og i dette tilfælde port 443Du kan reelt kun bruge Wan opkobling, hvis du har en fast IP adresse, samt fået åbnet for de rigtige porte.Hvis jeg har ret i min antagelse, så slå "always use Wan" fra i instillingerne på IHCRemote app'enHåber ikke jeg skyder helt vildt ved siden af. ;-)Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Peter Schrøder-Madsen Besvaret July 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 8, 2010 har prøvet både wan og lan... og har en fast ip, det med at slukke telefone bevirkede at den kom med denne meddelelse Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Harregaard Besvaret July 8, 2010 Rapporter Share Besvaret July 8, 2010 Det problem har jeg også haft... og nu tænker jeg som det knager... hvordan dælen fik jeg lige det løst.Min Iphone / IHCremote er sat op til wan host (always use WAN host).Og jeg har været inde i IHC Administrator delen, og lave et login til Iphone'en, derefter virkede det.Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Harregaard Besvaret July 8, 2010 Rapporter Share Besvaret July 8, 2010 Kan du forbinde med din controller udefra... f.eks. fra dit arbejde? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Peter Schrøder-Madsen Besvaret July 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 8, 2010 ja det kan jeg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Harregaard Besvaret July 8, 2010 Rapporter Share Besvaret July 8, 2010 Så kan jeg kun råde dig til at oprette en ny bruger.og så sørge for at den ip du bruger i IHCremote er din faste IP adresse.Du ved den sikkert, men ellers kan du finde den på www.minip.dkog så indtaste den nye bruger.Og så slå den over på always use Wan host.For kan du komme til din controller ude fra, så er det ikke der problemet er.Håber det hjælper, ellers er jeg løbet tør for ideer. ;-)Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Peter Schrøder-Madsen Besvaret July 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 8, 2010 tak for hjælpen... prøver det lige i morgen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Harregaard Besvaret July 8, 2010 Rapporter Share Besvaret July 8, 2010 Det var så lidt, håber dog det gør tricket for dig.Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts