René Viftrup Andersen Skrevet July 2, 2010 Rapporter Share Skrevet July 2, 2010 hej jeg vil bare lige hører om der er nogle som kan fortælle mig hvor meget KNX bliver brungt i DK ?? om der er et markede for det i DK.. for ville gerne tage et certificeret i KNX men gider ikk lige bruge 16k hvis jeg ikk kan brige det til noget.. håber der er nogle som kan hjælpe mig lidt..på forhånd tak.. René :silly: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret July 2, 2010 Rapporter Share Besvaret July 2, 2010 der er et kæmpe marked, det er dog meste de større byggerier der benytter det.efter LK laver noget, skal de private nok komme Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
René Viftrup Andersen Besvaret July 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 2, 2010 okay tak.. overvejer at tage det certificeret og starte selv op.. som tekniker og leje mig ud til firma´er men ved bare ikk om markede er til det i vestjylland.. eller om man skal helt til KBH og Århus for at have noget arbejde... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret July 3, 2010 Rapporter Share Besvaret July 3, 2010 det er et sats, der bliver brug for nogle i hele landet..måske en god ide at få en masse erfaring inden man starter selv. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts