Michael Kongedam Skrevet January 15, 2008 Rapporter Share Skrevet January 15, 2008 HejsaHvordan kan man sætte en variable til datoen i morgen.jeg syntes kun at kunne sætte en dato til system dato, men jeg har brug for at sætte den til dagen efter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret January 15, 2008 Rapporter Share Besvaret January 15, 2008 Kan du ikke bruge "Når dato bliver tilskrevet"?Ellers, hvad er det helt præcist du skal bruge det til? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Kongedam Besvaret January 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 15, 2008 Det er til den hjemmesimulerings Optager/afspillerSe sidste post http://www.ihc-user.dk/component/option,com_kunena/Itemid,34/func,view/id,923/catid,7/limit,6/limitstart,24/jeg overvejer at lave det med timer, tror godt at jeg kan få en virkende version med dem, men det kunne være der var en nemmere løsning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Kongedam Besvaret January 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 15, 2008 Har fixet en løsning, Køn er den ikke, men den virker.Jeg uploade ny version af hjemmesimulering når den er klar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret January 15, 2008 Rapporter Share Besvaret January 15, 2008 Okay Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Kongedam
HejsaHvordan kan man sætte en variable til datoen i morgen.jeg syntes kun at kunne sætte en dato til system dato, men jeg har brug for at sætte den til dagen efter.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts