Ole Skrevet June 26, 2007 Rapporter Share Skrevet June 26, 2007 I forbindelse med IHC alarm, vil jeg høre om nogen har erfaringer / kender til en RF tag løsning, i stedet for det kodetastatur som LK sælger, i forbindelse med adgangs sikring? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret September 15, 2007 Rapporter Share Besvaret September 15, 2007 Nu er jeg endnu ikke så meget inde i alarmsystemer, men jeg har da lavet IHC Alarm et par gange.IHC Kodetastaturet burde du i princippet kunne skifte ud med hvad som helst, og bare lave en funktionsblok der passer til.IHC Alarm Kodetastaturet gør i bund og grund bare det, at når du indtaster en kode, tjekker den om koden er rigtig eller forkert, hvis den er rigtig, sender den et signal til IHC Controlleren ved hjælp af 3 signaler, som fortæller om hvilken kode der var indtastet.Du skal sådan set bare finde et kodetastatur hvor koderne er gemt i tastaturet.God fornøjelse, og du må gerne sige til hvis du finder et :)/Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret January 11, 2008 Rapporter Share Besvaret January 11, 2008 Hej jeg har denne der hjemme. den virker fint med ihc. selv konen er glad for den (den hårdeste kritiker af ihc herhjemme)har købt den i dk, men kan ikke finde den mere herhjemmemvh ulrikhttp://www.amazon.com/Visonic-Proximity-Access-Control-System/dp/B0007PANJQ/ref=sr_1_2?ie=UTF8&m=ACP6JMVRXLHJ5&s=electronics&qid=1200077633&sr=1-2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret January 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 11, 2008 Hej Ulrik.Det ser rigtig interessant ud. Måske spørger jeg dum, men har du / skal RF systemenheden monteres udendørs, og i givet fald, hvordan vurdere du sabotage risikoen er?Hilsner Ole. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret January 12, 2008 Rapporter Share Besvaret January 12, 2008 den er beregnet til udendørs brug.Jeg har sat den op til at hvis man "afmontere" dimsen med fx en hammer så vil alarmen starte hvis man går ind i husetvender tilbage senere.... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MrBech Besvaret January 18, 2008 Rapporter Share Besvaret January 18, 2008 HejEr der nogen der har prøvet med Key 7 "SA850-A30" der er en kombination af kodetastatur/proxlæser. http://www.keyseven.com/?obj=82Jeg vil gerne have mulighed for at frakoble IHC alarm og åbne dørlås, på en gang.Nogen der kender til hvilke dørlåse man skal gå efter?/Jan Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Sand Besvaret January 21, 2008 Rapporter Share Besvaret January 21, 2008 Jeg brugere en assa abloy jeg fik låsesmeden til at installerer den kører på 24V og kan trækkes direkte. central lås i hele huset er genialt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Sand Besvaret January 21, 2008 Rapporter Share Besvaret January 21, 2008 Er der ikke nogen der har tænkt på at benytte BlueTooth, så kan du nøjes med telefonen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret January 22, 2008 Rapporter Share Besvaret January 22, 2008 Ja, det eneste minus er at 3-punktslåse ikke eksisterer som motorlåse :(Hvis de gør det, vil jeg meget gerne vide det, for RUKO siger at det ikke eksisterer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret February 25, 2009 Rapporter Share Besvaret February 25, 2009 Fandt lige den jeg bruger.... ved godt det er et gammelt topic..http://www.web-shoppen.dk/web-shoppen/displayProduct.jsp?link=www.web-shoppen.dk&displayProduct=000000F936C0D469A108682C81DD33E5 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gerhard Wirenfeldt Besvaret August 3, 2009 Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 Hej UlrikJeg har også købt den nu, så det var ikke sådan at du kunne overtales til at hjælpe lidt med en FB til den?Den skal jo slå alarmen fra, låse døre op og måske åbne min port det arbejder jeg lidt på om det kan lade sig gøre. men det burde kunne gøres da det bare er en "trykknap" som det er nu.Gerhard Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret August 3, 2009 Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 Jakob Bruun skrev:Ja, det eneste minus er at 3-punktslåse ikke eksisterer som motorlåse :(Hvis de gør det, vil jeg meget gerne vide det, for RUKO siger at det ikke eksisterer.Hvorfor vil du ha en 3-punkts lås? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret August 3, 2009 Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 Mange forsikringsselskaber godkender IKKE magnetlåse/motorlåse til private boliger, så husk lige at tjekke op med jeres forsikringsselskab om de dækker ved evn. indbrud. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Mit forsikringsselskab gør, så længe det ikke er muligt at prøve alle kombinationer fra en ende af, og så skal det være en 3-punktslås Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gerhard Wirenfeldt Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 HejHvilken fabrikat 3 punktlås er det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret August 5, 2009 Rapporter Share Besvaret August 5, 2009 Gewir skrev:HejHvilken fabrikat 3 punktlås er det?3-punkts motorlåse kan stadig ikke købes, med mindre du manuelt vil hive op i håndtaget hver gang du har haft åbnet døren. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret August 5, 2009 Rapporter Share Besvaret August 5, 2009 3-punkts lås her intet med sikkerhed at gøre, det er udenlukkende for at sikre at døren ikke bliver skæv, da træet døre er lavet af i dag er af dårligere kvalitet end gamle døre. Det kan løses med en motorlås (ikke magnetlås), da den er godkendt, men den koster ca.10K monteret. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gerhard Wirenfeldt Besvaret August 5, 2009 Rapporter Share Besvaret August 5, 2009 HejJa det har jeg også lige hørt fra min låse pusher.Men er der en der kan forklare min hvordan jeg kan programere min låse brik ting til at gøre det den skal?Gerhard Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas H. Kristensen Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 www.idealcombi.dk leverer døre med elslutblik som en del af standard tilbehøret. Jeg ved dog ikke om det også er med 3-punkts lukke. I så fald leverer de måske skæve døre? Det er måske mest interessant at vide hvis man skal til at på udkig efter nye døre? Havde jeg blot vist det inden jeg bestilte hos Rationel... Så havde jeg bestilt hos ideal-combi. (og ikke kun pga. elslutblik ) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts