Gæst faust Skrevet June 7, 2010 Rapporter Share Skrevet June 7, 2010 HejsaEr der nogen der har prøvet disse, og har i prøvet disse i forbindelse med IHC. Skulle kunne dæmpes ned til 10%Mv Karsten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael Offersen Besvaret June 8, 2010 Rapporter Share Besvaret June 8, 2010 HejEt link kunne være nyttigt Mvh Mikael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 8, 2010 Rapporter Share Besvaret June 8, 2010 LK kan ikke, der er nogle dæmpere på Philips positiv liste, men kan ikke fåes i DK..:-( Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Christensen1354922232 Besvaret June 10, 2010 Rapporter Share Besvaret June 10, 2010 Har i mit daglige virke som elektriker eksperimteret med disse "Dæmpbare" masterled. Kan kun sige: HOLD DIG FRA DEM! Har forsøgt med adskillige dæmpere fra div. fabrikanter og det er endnu ikke lykkedes at få dem til at fungere stabilt. Til trods for lovning fra Philips om at de sagtens kunne fungere med flere af dæmperne. Og der var absolut ingen hjælp at hente ved Philips!Hvis det drejer sig om GU10 pærer kan jeg istedet anbefale denne her. http://www.gnbelysning.dk/product.asp?product=2036 den fungerer perfekt sammen med bla. lk uni 400 sa, samt alle wireless dimmere. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret June 11, 2010 Rapporter Share Besvaret June 11, 2010 dobbelt dobbelt indlæg slettet\thomasbl Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gert B Rasmussen Besvaret June 13, 2010 Rapporter Share Besvaret June 13, 2010 Heyjeg har også problemer philips master LED.. de virker sådan set godt nok men lige ind til man kommer op på 100% så bliver lysstyrken svag og de blinker helt vildt... der er monteret lk uni400 foran... sådan som jeg lige kan se så er der kun 3wats LED ved GN belysning og skulle gerne bruge nogle 7wats LED nogle forslag Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Christensen1354922232 Besvaret June 14, 2010 Rapporter Share Besvaret June 14, 2010 Den omtalte 3w fra gn giver faktisk utrolig meget lys. vil sige et philips 7w svarer til ca en 50w og den fra gn svarer til ca. en 35w Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret July 18, 2010 Rapporter Share Besvaret July 18, 2010 har en enkelt af de philips master pærer. og har den også haft sat til i en spot med ihc dæmper.. og der var ingen problemer overhovedet som der er nævnt ovenfor. Den lyser fint både på fuld styrke som dæmpet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Enoch Besvaret July 19, 2010 Rapporter Share Besvaret July 19, 2010 Vi har fået lovning fra producent på at disse LED pærer kan dæmpes: http://www.godtlys.dk/produkter/14-led-paerer/De er testet i andre systemer end med LK, hvor det fungere, så kunne være interessant for os, hvis en ville teste på et LK system. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret July 19, 2010 Rapporter Share Besvaret July 19, 2010 nu er det MEGET afhængig af hvilken dæmper men bruger, LK er IKKE de bedste til LED.Eltako har nogle som kan bruges med IHC. man kan dog ikke lave scenarie, men mindre man bruger deres 1-10V modul.http://www.eltako.com/no_cache/en/teaser-themes-gb/overview-universal-dimmer-switches.html Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret July 19, 2010 Rapporter Share Besvaret July 19, 2010 Enoch^^ Jeg kan da godt teste de GU10 for dig... Har du nogle pærer. kan jeg snart sætte dem i vores downlights Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Enoch Besvaret July 19, 2010 Rapporter Share Besvaret July 19, 2010 Det kan vi nok godt finde ud af.Du befinder dig tilfældigvis ikke i området af Køge? :cheer: Ellers kan jeg nok sørger for at sende dig en til låns, send mig eventuelt lige din adresse via PM. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret July 19, 2010 Rapporter Share Besvaret July 19, 2010 PM sendt ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts