Jesper Geerthsen Olsen Skrevet June 1, 2010 Rapporter Share Skrevet June 1, 2010 nogen der ved hva disse er for noget?http://www.billedeupload.dk/photo/2010-06/9f71cc05/31052010448.jpg.html http://www.billedeupload.dk/photo/2010-06/170aced2/31052010449.jpg.html Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 1, 2010 Rapporter Share Besvaret June 1, 2010 Tjaa for mig kunne det ligne en gammel kablet "fjernbetjening" til at styre belysningen i en krosal, biograf eller lign. Der er nok ikke elektronik i kassen, kun trykknap funktioner.Jeg har faktisk selv lavet en lign. med samme knappper (de hedder vist nok Digiswitch) til en relæ betjernt B&O kasettebåndoptager engang i ´80 erne. Så jeg kunne side i sofaen og spole frem og tilbage :laugh: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret June 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 1, 2010 det er til lys i et teater, hvor køber man en tilsvarende Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 1, 2010 Rapporter Share Besvaret June 1, 2010 Så var jeg ikke helt galt på den. Nå men jeg tror ikke du kan købe en magen til, nogen steder. Men man kan da lave en tilsvarende. En passende kasse kan du sikkert finde hos en elektronik puscher som Århus Radiolager, Vejle RC elektronik, eller RS Components. Og så er det jo bare at montere nogle knapper og lode ledningerne på.Men udseende er vel ikke det vigtigste ? Det er vel mere funktionen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Kastrup Besvaret June 1, 2010 Rapporter Share Besvaret June 1, 2010 Det er ganske rigtigt fjernbetjeningen til salslyset i et teater eller lign. Sandsynligvis 4 kontakter med fælles stel. Stikket er et 5 polet XLR stik.Byg det selv eller ring til Teadan i Stenløse, de kan lave en. Kontakterne kan være hvad som helst (ringetryk). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret June 3, 2010 Rapporter Share Besvaret June 3, 2010 Måske noget DMX Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts