MIchael Bach Skrevet May 26, 2010 Rapporter Share Skrevet May 26, 2010 Findes der en blok så man kun skal bruge et tryk for at skrue op og ned for styrken så den bare kører i loop. Eller skal man bruge to knapper ? Dertil vil jeg høre hvordan man griper det an at lave enkelt / dobbeltklik og langtrryk funktioner Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 27, 2010 Rapporter Share Besvaret May 27, 2010 Tigerdyr2 skrev:Findes der en blok så man kun skal bruge et tryk for at skrue op og ned for styrken så den bare kører i loop. Eller skal man bruge to knapper ? Ja, brug touch indgangen på fb 1.2.03b(marker evt. fb og tryk F1 og du får en beskrivende hjælpetekst) Dertil vil jeg høre hvordan man griper det an at lave enkelt / dobbeltklik og langtrryk funktionerKort-lang tryk kan laves med fb 4.1.15(i hjælpeteksten er vist et eksempel sammen med netop 1 tast styring af en wireless dæmper)Og Kenth har lavet en fb til dobbelttryk. En søgning i forummet på dobbelttryk giver denne:http://www.ihc-user.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=34&func=view&catid=7&id=10462#10462 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MIchael Bach Besvaret June 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 7, 2010 Har lige prøvet at lege med dobbelt trykket, og finder det ikke så hensigtmæssigt. I stedet vil jeg lave et kort / lang tryk for at tænde mine 2 wifi dimmere, enten den ene (kort tryk) eller dem begge (langt tryk) samt regulering. Nogen der kan lave en vis fil jeg kan "snage" i ? synes ikke helt det giver mening i visual Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret June 7, 2010 Rapporter Share Besvaret June 7, 2010 Der er mange der har oploaded deres vis filer her i forummet.En hurtig søgning gav f.eks. denne herhttp://www.ihc-user.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=34&func=view&catid=7&id=11062#11172Tigerdyr2 skrev:Har lige prøvet at lege med dobbelt trykket, og finder det ikke så hensigtmæssigt. I stedet vil jeg lave et kort / lang tryk for at tænde mine 2 wifi dimmere, enten den ene (kort tryk) eller dem begge (langt tryk) samt regulering. Nogen der kan lave en vis fil jeg kan "snage" i ? synes ikke helt det giver mening i visual Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MIchael Bach
Findes der en blok så man kun skal bruge et tryk for at skrue op og ned for styrken så den bare kører i loop. Eller skal man bruge to knapper ? Dertil vil jeg høre hvordan man griper det an at lave enkelt / dobbeltklik og langtrryk funktioner
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts