Hans Johannsen Skrevet January 14, 2008 Rapporter Share Skrevet January 14, 2008 HeyNår jeg trykker sluk alt, slukker alt lys selvfølgelig, men de lys som var slukket inden trykker blinker lige én gang med lyset... Nogen der har oplevet noget af det samme? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hans Johannsen Besvaret January 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 14, 2008 Jeg har fundet fejlen.Den stod til kort puls.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard Besvaret January 14, 2008 Rapporter Share Besvaret January 14, 2008 Jeg har den samme fejl, og derfor Tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Hans Johannsen
HeyNår jeg trykker sluk alt, slukker alt lys selvfølgelig, men de lys som var slukket inden trykker blinker lige én gang med lyset... Nogen der har oplevet noget af det samme?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts