Hop til indhold
  • 0

Scene Design, kan det virkelig passe at....

PSD
 Share

Spørgsmål

Hej.Nu har jeg så brugt tid på at lave et Scene Design, og flet det til at virke fint...Men kan det virkelig passe at man skal lave et helt nyt når man så skal lave web-delen ??Jeg syntes ikke at jeg bare kan kopiere det hele, eller de dele over som jeg har lyst til ?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hej PshdoSom jeg skrev i denne tråd!!!! http://ihc-user.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=34&func=view&catid=26&id=8895&limit=10&limitstart=10michael3006 skrev:

Hej. Lige en sidebemærkning!!Jeg mener "websceneview" primært var beregnet til den gang mobiltelefonerne eller pda´er ikke havde så hurtig datahastighed.Så kunne man lave en forenklet udgave af sit projekt, som ikke fyldte så meget, og se det på sin mobil eller PDA.Michael
Det er ikke meningen, det må fylde så meget i i websceneview!Michael
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Vil det sige at man ikke bruger websceneview når man tilgår sin controller ude fra nettet med en pc, men kun med en pda/smartphone ??Jeg troede at websceneview var beregnet til at tilgå controlleren via pc udefra eks. når jeg sidder med min pc et sted i verden...

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

pshdo skrev:

Vil det sige at man ikke bruger websceneview når man tilgår sin controller ude fra nettet med en pc, men kun med en pda/smartphone ??
Ja, men man kan selvfølgelig godt.
Jeg troede at websceneview var beregnet til at tilgå controlleren via pc udefra eks. når jeg sidder med min pc et sted i verden...
Ikke udelukkende, men man kan da.Den almindelige Sceneview er en en Java applikation. Det sætter nogle begrænsninger på hvilke maskiner/platforme den kan afvikles på.Websceneview derimod stiller ikke disse krav og kan derfor afvikles på simple mobiler/PDA´r. Og selvfølgelig stadig på en PC.
Link til kommentar
Del på andre sites