Thomas Sørensen Skrevet May 10, 2010 Rapporter Share Skrevet May 10, 2010 Hej AlleJeg er på udkig efter lys til min markise, og har rodet rundt på nettet i laaaaaang tid nu og ikke rigtigt kunne finde noget jeg lige synes var klasse, så hvis nogle har nogle ideer er links meget velkomne...Jeg vil gerne have lidt hyggelys og ikke skarpt lys, har kigget lidt på nogle LED tubes, men ved ikke hvordan de er til montering, og hvor skarp lyset er.På forhånd tak. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 11, 2010 Rapporter Share Besvaret May 11, 2010 jeg ville nok også foretrække LED lys i "tubes"/baner/strips.f.eks:http://www.dioder-online.dk/index.php?page=shop.browse&category_id=60&option=com_virtuemart&Itemid=33&vmcchk=1&Itemid=33 Så kan du selv bestemme længden og de kan fåes selvklæbende så de nærmest kan monteres skjult. Foruden at de kan fåes i et væld af farver lige fra varm/kold hvid til farveskiftende blå, gul, rød og grøn. Der er noget for enhver smag Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Sørensen Besvaret May 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 13, 2010 Tak for det Lars.Jeg kigger på det og bestiller baner tror jeg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts