MrBech Skrevet January 13, 2008 Rapporter Share Skrevet January 13, 2008 TDC Link Basic er udviklet af TDC men blev sidste år solgt til NRGi som har overtaget udviklingen og salg.Jeg har de sidste par år selv brugt den til SMS styring. Fordelen er at den i sig selv er en komplet styrings boks med 10 indgange og 4 udgange. Mulighed for at kode 30 handlinger. Kan sende og modtage SMS, kodning af boksen forgår også med SMS.Pris ca. 3500 ex. moms hos NRGiPressemeddelelse fra 12. april 2007:http://www.nrgi.dk/sw31954.aspJeg er pt. ved at koble den sammen med min ny indkøbte IHC løsning. Så i løbet af de kommende uger vil jeg beskrive mulighed for at bruge den samme med IHC.Se det gamle faktablad på:http://hufflepuff.opasia.dk/pub/tdc/erhverv/faktablade/faktablad1241.pdf/Janlink_basic_vejledning.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret January 14, 2008 Rapporter Share Besvaret January 14, 2008 Kender du noget til prisen og hvor man kan købe den? - Kan kun finde faktabladet, hvis man søger på Google... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 14, 2008 Rapporter Share Besvaret January 14, 2008 den minder utroligt meget om profort´s multiguard.den koster 3000 kr. ex moms.lad os håbe at TDC er billigere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MrBech Besvaret January 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 14, 2008 Pris ca. 3500 ex. moms hos NRGi inkl. en temperatur føler Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret January 15, 2008 Rapporter Share Besvaret January 15, 2008 MultiGuard er også dejlig nem at opsætte.. Men jeg synes den er for dyr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 15, 2008 Rapporter Share Besvaret January 15, 2008 hvis man kan undvære temp. føler og lidt udgange, så fåes der nogle der er billigere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret January 15, 2008 Rapporter Share Besvaret January 15, 2008 Thomas - fortæl, fortæl, giv nogle links. For der er nogen af os der pt. har opgivet at få IHC Controlleren til at sende og modtage E-mail STABILT.Det siges at LK arbejder med det, det har jeg på en RIGTIG E-mail.Forøvrigt hvorfor skriver vi E-mail og ikke bare Email? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 15, 2008 Rapporter Share Besvaret January 15, 2008 der er " SMS- LINKKonfiguration direkte via egen mobiltelefon.Mulighed for status via SMS-besked.Aktivere/deaktivere relæer manuelt via SMS. Aktivere automatisk relæ (Relæ følger Indgang).2 indgange (optokobler)2 udgange (max. 80mA).Brugerdefineret SMS-tekster (max. 40 karakterer).SMS besked til 4 modtager (kun mobiltelefoner).Mulighed for indkodning af frakoblingstidspunkter. Forsyning 12-24Vdc.Dimensioner (HxBxD) 130x180x50mm.Leveres inkl. antenne (15cm.) "og Twinlinkhttp://www.twinlink.se/datasheets/TwinLink3000SMS-K%20050511.pdfbegge er under 2000 kr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Østerballe Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Jeg er i dag faldet over dette produkt.www.smartsmsbox.com. der kan du trække 230/10A på udgangen. der er også GPS mulighed i den(jeg ved ikke lige hvad man skal bruge det til i en IHC tavle:blink: )hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Desværre koster alle de SMS-SMART-BOXE der er på markedet ca. 3.000,- plus moms.(Jeg har checket markedet).Det er mange penge at bruge, når man tænker på at Controlleren faktisk burde kunne hente og sende emails...... Så kunne man bare udnytte de muligheder der er for "SMS til Email" og "Email til SMS".Men det gør Controlleren desværre ikke Vi venter bare på ny firmware.Vi venter bare på rigtig firmware.Vi venter bare på rigtig god ny firmware.Vi venter bare på den firmware. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Østerballe Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Det har du ret i men spørsmålet er jo lige hvordan man får LK til at rette firmwaren således at e-mail kontrol virker stabilt. min virkede i 3 uger og det var skide lækkert at man kunne tænde kaffemaskinen inden man kørte fra kontoret;) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Der er noget om det Dennis skriver til sidst i sit indlæg..osterballe - Jeg tror ikke det er noget man får LK til at rette, det er noget LK bliver trætte af at høre på en dag, og så sender bolden videre til dem der egentlig laver det for dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Østerballe Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Hvis nu at alle 800 medlemmer herfra skrev til LK suport hver dag og spurgte om hvordan man fik e-mail kontrol til at virke igen, tror du så ikke at de ville skynde sig lidt mereHilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Det tror jeg desværre ikke...Hvis der blev givet priser til firmaer der var ligeglade med email, så ville LK få dem alle! D. 4., 6. og 31. januar skrev jeg mail til dem, der er ikke kommet noget svar, i går skrev jeg så for at høre hvor svaret bliver af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Østerballe Besvaret February 5, 2008 Rapporter Share Besvaret February 5, 2008 Jeg ved at supporterne sider nede i Ringsted så man kunne da prøve at lave telefonstorm på dem hehe lave DoS angreb pr. telefon:woohoo: heheheJens:silly: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret February 6, 2008 Rapporter Share Besvaret February 6, 2008 Husk lige at man ikke må opfordre til sådan noget ;)Jeg vil ikke ringe til dem, de skal lære at emails også er vigtige... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts