Anders W Skrevet May 4, 2010 Rapporter Share Skrevet May 4, 2010 Den 12. maj kommer der en iPhone-applikation til styring af IHC !!!!http://www.lk.dk/ihcxpert :woohoo: Anders Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 4, 2010 Rapporter Share Besvaret May 4, 2010 sv1k skrev:Den 12. maj kommer der en iPhone-applikation til styring af IHC !!!!http://www.lk.dk/ihcxpert :woohoo: AndersSå bliver det spændende hvor mange trillioner de vil bonne for den app. Det er ellers lige før jeg falder til patten og køber en iPhone bare for denne funktionalitet, jeg er ellers ikke meget for at lade mig indfange af Apples forretningsmodeller Ellers kunne man måske bare bruge Web SceneView fra sin Windows telefon. Ikke så fancy, men er vel brugbart, er der nogen der har det kørende? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Barfod Besvaret May 6, 2010 Rapporter Share Besvaret May 6, 2010 A. O. Johansen har lidt mere info påhttp://www.ao.dk/Nyheder/Produktnyheder/tabid/426/smid/1399/ArticleID/4479/t/Nu-kan-iPhone-styre-LK-IHC/language/da-DK/Default.aspx...og man kan lægge mærke til sætningen [...]kan købes i Apple’s App Store[...]-- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret May 6, 2010 Rapporter Share Besvaret May 6, 2010 På Schneider's danske side (firmaet bag LK), står der at den kommer til at koste 199,-link Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 6, 2010 Rapporter Share Besvaret May 6, 2010 claus82 skrev:På Schneider's danske side (firmaet bag LK), står der at den kommer til at koste 199,-linkDet er da okMangler så bare en iPhone Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Krarup Besvaret May 7, 2010 Rapporter Share Besvaret May 7, 2010 HejSå mangler der bare en version til Android mobiler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Weje Nielsen Besvaret May 11, 2010 Rapporter Share Besvaret May 11, 2010 DET SATME FEDT!!!!Det var god timing, jeg fik lavet mit nye hus færdig med IHC i fredags :)Så skal det bare ligges på Iphone/Ipad..ps. tak for en fed side :)Mikkel Weje NielsenGrenaa Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 carles Besvaret May 12, 2010 Rapporter Share Besvaret May 12, 2010 Hello, I'm new to the forum, I'm from Barcelona (Spain), I have mounted the IHC system, but in my country there are many components or applications, I would buy the program for iphone I IPAD LK but not sold on itunes in Spain only in Denmark. Someone has bought it and I can move the file. If you could buy but I can not buy it. A greeting. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MIchael Bach Besvaret May 12, 2010 Rapporter Share Besvaret May 12, 2010 Kan i sige 199,- det er sgu da sindsygt! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 carles Besvaret May 12, 2010 Rapporter Share Besvaret May 12, 2010 Hello, not a problem the 199 Korona, the problem is that in the appstore in Spain there is not can buy. Is there any way of being able to buy? Greetings Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret May 12, 2010 Rapporter Share Besvaret May 12, 2010 har lige købt programmet men kan ik se det på min iphone? hvor er det gemt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 carles Besvaret May 12, 2010 Rapporter Share Besvaret May 12, 2010 Using MAC or windows? if you go to: C: \ Documents and Settings \ Your User Account \ My Documents \ My Music \ iTunes \ Mobile Applications\*.ipa Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret May 12, 2010 Rapporter Share Besvaret May 12, 2010 efter jeg har lagt dette fine program ind har jeg fået pixelfejl på skærmen.... har lige fået skiftet skærm for 10 dage siden ca. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret May 12, 2010 Rapporter Share Besvaret May 12, 2010 kan heller ik logge på, det er kommet ind nu. den siger timer out Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 carles Besvaret May 12, 2010 Rapporter Share Besvaret May 12, 2010 someone could help me with my problem?Thank you very much Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 daniel pedersen Besvaret May 14, 2010 Rapporter Share Besvaret May 14, 2010 199 kr. er sindsygt i forhold til hvad andre app´s koster, men igen så tænk lige på hvad en alm. IR remote koster?Det der er sindsygt er at de sender et halvfærdig produkt på markedet, det kan pt. ikke give feedback på de kommandoer man sender!!! kommer senere står der når man installerer det, som GRATIS opdatering... BRAVO LK! Jeg er dybt imponeret! ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kmx Besvaret May 19, 2010 Rapporter Share Besvaret May 19, 2010 Er der nogen der har afprøvet det på en IHC uden viewer - har talt med en fra LK, han mente man kunne men var ikke sikker.. Vil lige hører inden jeg smider 200 kr ud ad vinduet.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret May 19, 2010 Rapporter Share Besvaret May 19, 2010 har kun hørt at man skal have viewer før det virker..og per (lk mand) på messen sagde "kun med viewer"..men hvem har ret!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret May 19, 2010 Rapporter Share Besvaret May 19, 2010 Sakset fra LK's hjemmeside:*Tjek kompatibiliteten, hvis kunden har en ældre IHC-installation og spørger efter LK IHCRemote. Applikationen virker kun med nyere controllere med Viewer.Link Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kmx Besvaret May 19, 2010 Rapporter Share Besvaret May 19, 2010 Ja.. jeg ved godt LK officielt siger med viewer, men ham jeg talte med mente at app'en brugte serviceview til at kommunikere med IHC'en, og derfor i princippet ville kunne fungere på en IHC uden viewer - men han var ikke sikker.Derfor spøger jeg om nogen har prøvet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 daniel pedersen Besvaret May 21, 2010 Rapporter Share Besvaret May 21, 2010 Var på messe igår og der blev der også oplyst at det kun er med viewer det virker.Efter at have været på El og teknik messe, er jeg pludselig ikke i tvivl om hvorfor LK produkter er så dyre... Alle de "store" havde måske en 200 kvm. stand. LK havde måske 2500 Kvm., faktisk havde de som de eneste deres helt egen hal. Det var så stort at man kunne få en prøvetur i en fullsize elbil rundt inde i schneider hallen 8-)Men det var ellers en cool messe.Fik forresten oplyst at der kommer en opdatering til iphone softwaren indenfor et par måneder, der meget gerne skulle understøtte feedback på kommandoer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Svarre Besvaret May 29, 2010 Rapporter Share Besvaret May 29, 2010 Det er en rigtig fed udvidelse til IHC installationen, men hold op hvor er det kortsynet af LK at tage 199,- for den. Det er sådan noget lir her, der vil få nogen til at hoppe ud i IHC og få en fuld installation i deres nye hus (kan ikke udelukke at jeg ville ha været en af dem:-)Den burde være gratis (eller koste et symbolsbelø så alle med en IHC installeret der hjemme (Nå ja og har en Iphone) ville blære sig for nye potentielle IHC kunder....Kom nu LK TÆNKT STORT!!!P.S. Jeg har IHC med viewer og jeg har en Iphone, men har endnu ikke "købt" IHCremote af principielle grunde. (principper ændres selvfølgelig med tiden... lad os se hvor lang tid jeg holder ud:-)) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas.Th Besvaret May 29, 2010 Rapporter Share Besvaret May 29, 2010 yes make an acount at itunes in denmark Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Weje Nielsen Besvaret June 2, 2010 Rapporter Share Besvaret June 2, 2010 Altså meget kan man sige..Men jeg har sat mine LK nøgleringe tilsalg - da det program er super godt i mine øjne!!Det spiller bare Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Pedersen Besvaret June 22, 2010 Rapporter Share Besvaret June 22, 2010 Hmmm, min LK app crasher efter at jeg har opdateret til OS4.Er der andre der oplever det samme ???MvhThomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Weje Nielsen Besvaret June 22, 2010 Rapporter Share Besvaret June 22, 2010 yup... Samme her..Tror ikke det er klar til at fungere med ios4 og multitasking. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders W
Den 12. maj kommer der en iPhone-applikation til styring af IHC !!!!http://www.lk.dk/ihcxpert :woohoo: Anders
Link til kommentar
Del på andre sites
40 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts